نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

بازی های پولی ماه آگوست 2018 که برای موبایل منتشر شدند

در ماه آگوست شاهد انتشار بازی‌های اندروید پولی بزرگ و کوچکی بودیم که در این مطلب، نگاهی به بهترین‌های آن‌ها خواهیم داشت. 

ماه آگوست ۲۰۱۸ اخیرا به پایان رسید و به رسم هر ماه، در این مطلب نگاهی به بهترین بازی‌های اندروید پولی منتشر‌شده در این ماه خواهیم داشت. در آگوست، بازی‌هایی در سبک‌های مختلف داشتیم؛ از Kahuma که یک تجربه دو‌نفره بسیار جذاب و اعتیادآور است گرفته تا بازی‌ای مثل CONCLUSE که یک تجربه ترسناک الهام‌گرفته از سایلنت هیل است و جزو معدود بازی‌های ترسناک با‌کیفیت در پلتفرم موبایل به‌حساب می‌آید. این ماه همچنین بازی Pocket City منتشر شد که یک تجربه شهرسازی جذاب است و یاد و خاطره بازی‌هایی مثل Sim City را زنده می‌کند. 

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

Hipster Attack

Hipster Attack

بازی Hipster Attack برخلاف خیلی از بازی‌های سبک دفاع از قلعه، تجربه‌ای صرفا مفرح با چاشنی طنز غنی است

بازی‌های سبک دفاع از قلعه، همیشه چه در پلتفرم موبایل و چه در سایر پلتفرم‌ها، طرفداران خاص خود را داشته‌اند. Hipster Attack یکی از بازی‌های همین سبک است که اخیرا برای موبایل منتشر شده است و البته، تفاوت‌های جالبی هم با بازی‌های رایج دفاع از قلعه دارد. اصلی‌ترین وجه تمایز این بازی، حس طنز غنی آن است؛ جایی که در Hipster Attack خبری از حمله ارتش تاریکی یا موارد اینچنینی نیست و در عوض، شما نقش یک سری کارگر کافی‌شاپ را دارید که باید با سلاح‌هایی مثل توپ‌های ساخته‌شده از قهوه یا یک سری قابلیت ویژه عجیب و غریب در برابر حمله هیپستر‌ها مقاومت کنند. همین ایده طنز بازی، باعث شده است تا  Hipster Attack یک اثر جدی نباشد و در آن، شاهد تجربه مفرح و سرگرم‌کننده‌ای باشیم که ارزش پولی را که بابتش پرداخت می‌کنید دارد و می‌تواند اقوات خوشی را برای‌تان رقم بزند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Hipster Attack

Kahuna

Kahuna

دومین بازی لیست بهترین‌های آگوست، Kahuna است. این بازی استراتژیک که حس و حالی شبیه به یک بازی رومیزی دارد، تجربه‌ای جالب برای یک یا دو بازیکن رقم می‌زند. در بازی، شاهد دو حالت تک‌نفره و دو‌نفره هستیم که در قسمت تک‌نفره، یک کمپین داستانی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و در قسمت دو‌نفره هم شاهد یک حالت رقابتی بین دو بازیکن هستیم. این بازی، شما را به جزایری زیبا در اقیانوس آرام می‌برد؛ جایی که دو شخص که از قدرت جادویی کاهونا بهره می‌برند، برای تصرف بیش‌ترین تعداد جزیره از ۱۲ جزیره موجود در این منطقه با یکدیگر رقابت می‌کنند. از حیث گیم‌پلی، در این بازی یک سری کارت که روی آن‌ها اسم جزیره‌ها ثبت شده است، در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد. با انتخاب کارت مربوط به هر جزیره، می‌توانید بین آن جزیره و یکی از جزیره‌های مجاور پل بسازید. در صورتی که فرضا یک جزیره سه جایگاه برای ساخت پل داشته باشد و شما بتوانید دو پل آن را به نام خودتان بسازید، این جزیره را تصرف خواهید کرد. بازیکنان در هر نوبت می‌توانند یک پل بسازند یا حتی پل ساخته‌شده توسط رقیب را خراب کنند و سپس نوبت به بازیکن بعدی می‌رسد. روند ساخت پل و تصرف جزیره‌ها تا جایی ادامه پیدا می‌کند که در نهایت یک بازیکن تعداد جزیره بیش‌تری داشته باشد و برنده بازی شود. در مجموع Kahuna بازی استراتژیک سرگرم‌کننده‌ای است که مخصوصا دونفره بازی کردن آن بسیار جذاب است. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Kahuna

CONCLUSE

CONCLUSE

بازی CONCLUSE گرافیکی شبیه به آثار پلی استیشن 1 دارد و از این ویژگی هم برای ارائه ترس بیش‌تر استفاده کرده است

معمولا بازی‌های ترسناک، خیلی جایی در پلتفرم موبایل ندارند، اما هر از گاهی هم آثاری در این سبک منتشر می‌شوند که به معنای واقعی کلمه ارزش تجربه کردن را دارند. CONCLUSE یکی از همین دست بازی‌ها است که پس از انتشار روی پی‌سی، اخیرا برای موبایل هم منتشر شده است. مایکل پس از سه سال گشتن به دنبال کارولین، همسرش، از پیدا کردن او نا‌امید شده است و روزی تصمیم می‌گیرد تا دیگر بی‌خیال این جستجو شود، اما دقیقا در همین روز یک تماس نا‌شناس با وی گرفته می‌شود و شخص پشت تلفن اعلام می‌کند که همسر مایکل را در هِل، شهری در نیو اینگلند، دیده است. مایکل با وجود مرموز بودن این تماس، به شهر هِل سفر می‌کند تا شاید ردی از همسرش پیدا کند، اما غافل از اینکه اتفاقات شومی در این شهر منتظر وی هستند. CONCLUSE الهام زیادی از سری بازی‌های Silent Hill گرفته است و حتی داستانش هم بی‌شباهت به سایلنت هیل نیست. از طرف دیگر سازندگان با ارائه گرافیکی در سبک بازی‌های پلی‌استیشن 1، تلاش کرده‌اند تا حس و حال بازی‌های آن دوران را زنده کنند و همچنین در CONCLUSE، به‌جای استفاده از جامپ اسکر‌های لحظه‌ای، هدف سازندگان بیش‌تر تمرکز روی ارائه یک ترس روانی بوده است. 

CONCLUSE در مجموع اثری است که هم داستان خوبی دارد و هم با قرار دادن پازل‌های مختلف پیش روی مخاطب، گیم‌پلی درگیر‌کننده‌ای ارائه می‌دهد و اگر قصد تجربه یک بازی ترسناک با‌کیفیت را روی گوشی دارید، اصلا نباید این اثر را از دست بدهید. 

دانلود بازی اندروید CONCLUSE

One Hour One Life for Mobile

One Hour One Life for Mobile

One Hour One Life for Mobile یک بازی یا بهتر است بگوییم شبیه‌ساز زندگی جالب و تا حدودی هم عجیب است که البته پیش از این، روی پی‌سی منتشر شده است و حال شاهد پورت شدن آن برای موبایل هم هستیم. همان‌طور که از اسم این بازی هم می‌توان حدس زد، در One Hour One Life for Mobile شما یک ساعت زمان دارید تا سرنوشت زندگی خود و نسل‌های آینده‌تان را تعیین کنید. به بیان دیگر، پس از شروع بازی شاهد تولد شخصیت‌تان هستید و حال یک ساعت فرصت دارید تا کاری را که می‌خواهید با وی انجام دهید؛ در این یک ساعت هر دقیقه در دنیای واقعی، یک سال در دنیای بازی است و در نهایت هم شخصیت شما پس از یک ساعت به سن ۶۰ سالگی می‌رسد. در این مدت شما فرصت خواهید داشت تا کار‌هایی را که به نظرتان درست هستند انجام دهید و سرنوشت شخصیت‌تان را رقم بزنید. البته جایی که در آن متولد می‌شوید هم حالتی تصادفی دارد و برای مثال، گاهی به عنوان یک کشاورز در یک روستا متولد خواهید شد و گاهی هم وسط یک بیابان که در آن، باید با درست کردن آتش و کار‌های اینچنینی جان‌تان را از حمله موجودات وحشی حفظ کنید. 

در مجموع One Hour One Life for Mobile یک بازی نقش آفرینی متفاوت و خاص است که می‌تواند دقایقی مفرح یا حتی تاثیرگذار از نظر احساسی برای‌تان رقم بزند و پیشنهاد می‌کنیم که تجربه این بازی را از دست ندهید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون One Hour One Life for Mobile

Hot Guns

Hot Guns

نوبتی هم که باشد، نوبت یک بازی اکشن دوبعدی مفرح است که بتواند یاد و خاطره بازی‌های کلاسیک اینچنینی را زنده کند. Hot Guns دقیقا برای همین منظور ساخته شده است و با تجربه کردن آن، قطعا یاد بازی‌های اکشن دو‌بعدی قدیمی خواهید افتاد. بازی شما را در نقش شخصیتی قرار می‌دهد که اصولا پیش از هر گونه مذاکره یا فکر کردن، ماشه اسلحه‌اش را می‌کشد و به سمت هرکسی که حس کند دشمنش است، شلیک می‌کند! خب از یک چنین شخصیتی، نمی‌توان چیزی هم غیر از یک بازی اکشن دیوانه‌وار انتظار داشت و Hot Guns هم دقیقا چنین شرایطی دارد و با قرار دادن انواع و اقسام سلاح‌های سبک و سنگین و البته تجهیزاتی دیگر، شما را وارد یک نبرد می‌کند که در آن، باید به سمت دشمنان‌تان شلیک کنید و در عین حال سعی کنید از شلیک‌های آن‌ها هم جاخالی بدهید. بازی همچنین درجه سختی نسبتا بالایی هم دارد و باید حسابی سرعت‌عمل بالایی داشته باشید تا بتوانید زنده بمانید و دشمنان‌تان را از بین ببرید. 

دانلود بازی اندروید Hot Guns

Dream Trip - Arabela

Dream Trip - Arabela

Dream Trip - Arabela یک بازی پازل است که در کنار داشتن گیم‌پلی سرگرم‌کننده، تجربه هنری خیلی خاصی هم ارائه می‌دهد. در این بازی، با یک دختر همراه می‌شویم که سفری را برای رسیدن به مقصدش آغاز کرده است و در مسیر، با پازل‌های مختلفی رو‌به‌رو می‌شود که ما به عنوان بازیکن، باید آن‌ها را حل کنیم. در هرکدام از مراحل بازی، شما باید کار‌هایی از قبیل پیدا کردن الف‌های مخفی‌شده، عبور از موانع مختلف و حل معما‌ها را انجام دهید تا بتوانید به محیط بعدی برسید. یکی از ویژگی‌های خیلی مهم بازی Dream Trip - Arabela، گرافیک آن است؛ جایی که سازندگان از طراحی‌های دستی برای خلق محیط‌های بازی استفاده کرده‌اند و همین امر هم منجر به خلق مناظر خیلی زیبایی در بازی شده است. از طرف دیگر، در طول بازی یک موسیقی آرامش‌بخش بسیار گوش‌نواز هم پخش می‌شود که حس و حال Dream Trip - Arabela را بیش از پیش تقویت می‌کند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Dream Trip - Arabela

Dust and Salt

Dust and Salt: Battle for Murk Gamebook

بازی Dust and Salt: Battle for Murk Gamebook شاید به مذاق همه خوش نیاید اما اگر به آثار داستان‌محور علاقه داشته باشید از آن لذت می‌برید

Dust and Salt: Battle for Murk Gamebook از آن دست بازی‌هایی است که شاید خیلی به مذاق همه، مخصوصا افرادی که به بازی‌های اکشن‌تر علاقه دارند، خوش نیاید. اما اگر از طرفداران بازی‌های داستان‌محور باشید و آثاری را که داستان‌شان را از طریق متن روایت می‌کنند دوست داشته باشید، احتمالا از Dust and Salt: Battle for Murk Gamebook هم خوشتان خواهد آمد. داستان بازی در یک جهان قرون وسطایی جریان دارد و در آن، شما نقش شخصی را بر عهده می‌گیرید که باید با گرفتن تصمیمات درست، مانع از سقوط شهرش و افتادن آن به‌دست دشمن شود؛ شهری که در محاصره دشمن است و هر لحظه امکان سقوطش وجود دارد. همان‌طور که اشاره کردیم، بازی یک تجربه متن‌محور است، اما این امکان را به شما می‌دهد که با اتخاذ تصمیمات مختلف، داستان را به شکلی که دوست دارید پیش ببرید. همین مساله هم باعث شده است تا جریان بازی حالتی غیر‌خطی داشته باشد و در طول ماجراجویی‌تان شاهد اتفاقات غیر‌منتظره مختلفی باشید. 

Dust and Salt: Battle for Murk Gamebook همچنین با‌وجود اینکه یک تجربه متن‌محور است، اما موسیقی و طراحی‌های خوبی هم دارد تا بازی را از یکنواختی خارج کنند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Dust and Salt: Battle for Murk Gamebook

Pocket City

Pocket City

یکی از مهم‌ترین بازی‌های منتشر‌شده در ماه آگوست، بازی Pocket City است. بازی‌های سبک شهرسازی از گذشته رایج بودند و آثاری مثل Sim City یا اخیرا هم Cities: Skylines طرفداران خیلی زیادی داشته و دارند. حال Pocket City سعی دارد تا یک تجربه شهرسازی جذاب و سرگرم‌کننده باشد و ویژگی‌هایش را به‌شکلی با قابلیت‌های پلتفرم موبایل انطباق بدهد که تجربه کردن آن هم راحت و هم جذاب باشد. در این بازی شما در نقش شهردار شهر قرار می‌گیرید و حال باید با ساخت بنا‌ها و مناطق مختلف، شهرتان را به شکلی که دوست دارید دربیاورید. در طول بازی ماموریت‌های مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرند که با انجام دادن آن‌ها، می‌توانید امتیازات خاصی به‌دست بیاورید. از طرف دیگر امکان وقوع رویداد‌ها و حوادثی مثل جشن‌ها یا طوفان هم وجود دارد که هرکدام تاثیر خاص خود را روی بازی می‌گذارند. 

Pocket City همچنین از آنجایی که یک بازی پولی است، تجربه‌ای کامل ارائه می‌دهد و در آن خبری از تبلیغات یا خرید‌های درون برنامه‌ای آزاردهنده برای پیشرفت سریع‌تر نیست. در نهایت گرافیک این بازی هم در عین سادگی زیبا است و سازندگان، موفق شده‌اند به‌خوبی شهر، مردم و بنا‌ها را با گرافیک مناسبی خلق کنند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Pocket City

Tower of The Wizard

Tower of The Wizard: Retro Adventure

یک جادوگر دیوانه، ارتشی از مینیون‌هایش را راهی شهر‌ها و روستا‌ها کرده است تا مردم را به قتل برسانند و دارایی‌هایشان را غارت کنند. از بخت بد، ارتش هم درگیر یک جنگ در نقطه دیگری از دنیای بازی است و حال، تنها امید مردم به شخصیت تنهایی است که تصمیم می‌گیرد وارد برج مخصوص جادوگر شود و با از بین بردن او، این مشکل را حل کند. در بازی Tower of The Wizard: Retro Adventure شما در نقش این شخصیت تنها قرار می‌گیرید که باید در قسمت‌های مختلف برج مذکور با دشمنان مبارزه کنید و در نهایت هم به جادوگر دیوانه برسید. بازی روندی مثل آثار نقش‌آفرینی قدیمی دارد که از سیاه‌چال‌های مختلفی تشکیل شده‌اند و در آن‌ها شاهد انواع و اقسام دشمنان هستیم و البته شخصیت اصلی بازی هم به‌مرور با کشتن دشمنان، امتیاز تجربه کسب می‌کند و می‌توانید توانایی‌های مختلف وی را بهبود ببخشید. 

همچنین در لابه‌لای قسمت‌های مبارزه و اکشن بازی، یک سری قسمت‌های پلتفرمر هم وجود دارند که آن‌ها هم جذاب هستند. بازی Tower of The Wizard: Retro Adventure همچنین گرافیکی پیکسلی و کاملا شبیه به بازی‌های قدیمی دارد که البته این مورد، اتفاق بدی نیست. 

دانلود بازی اندروید Tower of The Wizard: Retro Adventure

Return to Planet X

Return to Planet X

با وجود داشتن مشکلات رایج بازی‌های شوتر در پلتفرم موبایل، هنوز هم تجربه Return to Planet X ارزشمند است

ارائه یک تجربه شوتر بی‌نقص در پلتفرم موبایل، به دلیل ماهیت لمسی کنترل‌ها کار دشواری است و خیلی سخت است که استودیویی بتواند با استفاده از کنترل‌های لمسی، تجربه‌ای نزدیک به بازی‌های شوتر پی‌سی و کنسولی ارائه بدهد. با این حال هنوز هم هستند استودیو‌هایی که اقدام به ساخت بازی‌های اینچنینی می‌کنند و Return to Planet X، یکی از همین دست بازی‌ها است. داستان این بازی در یک پایگاه نظامی مخفی در سیاره‌ای دور جریان دارد؛ جایی که شخصیت اصلی پس از ورود به آن، متوجه می‌شود که انواع و اقسام موجودات فضایی در آن جولان می‌دهند و حال، وی باید با استفاده از سلاح‌های متنوع، اقدام به کشتن آن‌ها کند تا بتواند زنده بماند. بازی، یک تجربه کامل است و گرافیک زیبایی هم دارد که باعث می‌شود تا حس تجربه کردن یک بازی شوتر اول شخص با‌کیفیت روی موبایل را بچشید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Return to Planet X

Heroes of Magic

Heroes of Magic: Card Battle RPG PRO

اگر از طرفداران بازی‌های نقش آفرینی و کارتی هستید، خبر خیلی خوبی برای‌تان داریم؛ Heroes of Magic: Card Battle RPG PRO بازی‌ای است که اخیرا با محوریت این سبک‌ها منتشر شده است و می‌تواند دقایق سرگرم‌کننده‌ای را برای‌تان رقم بزند. در این بازی می‌توانید مجموعه کارت‌هایتان را انتخاب کنید و سپس وارد نبرد شوید؛ نبردی با حضور هیرو‌ها و سرباز‌هایتان که هرکدام، توانایی‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند. حال باید با استفاده درست از کارت‌ها و همچنین موارد دیگری مثل جادو‌ها که در اختیار دارید، با دشمن مبارزه کنید. نبرد‌های بازی سه دقیقه طول می‌کشند و در این مدت جناحی که تاکتیک مبارزه بهتری داشته باشد برنده بازی خواهد بود. 

Heroes of Magic: Card Battle RPG PRO همچنین امکان ارتقای کارت‌ها را هم برای‌تان فراهم می‌سازد و البته جدا از حالت نبرد با هوش مصنوعی، در این بازی شاهد حالت بازیکن در برابر بازیکن (PvP) هم هستیم که در آن، با بازیکنان واقعی مبارزه خواهید کرد و در این حالت، به‌دلیل استفاده هر بازیکن از تاکتیک و چینش کارتی منحصر‌به‌فرد، بازی تجربه‌ای جذاب‌تر هم ارائه می‌کند. 

دانلود بازی اندروید Heroes of Magic: Card Battle RPG PRO

King and Assassins

King and Assassins: The Board Game

King and Assassins: The Board Game یک بازی رومیزی دیجیتالی برگرفته از یک بازی رومیزی واقعی است است که از حیث قوانین و ویژگی‌ها، تجربه‌ای کاملا شبیه به بازی کردن یک بازی رومیزی فیزیکی را برای مخاطب فراهم می‌آورد. داستان بازی از این قرار است که مردم از پادشاه ناراضی هستند و به همین دلیل هم در محیط بازی تجمع کرده‌اند. از طرف دیگر، پادشاه و سرباز‌هایش در تلاش هستند تا از بین مردم، راهی برای رسیدن به قلعه امن پادشاه پیدا کنند و در نهایت، در بین مردم سه قاتل هم وجود دارند که می‌خواهند پادشاه را به قتل برسانند و این اوضاع پر هرج و مرج را بهبود ببخشند. در هر نوبت از بازی کردن، یکی از طرفین پادشاه و سربازانش را انتخاب می‌کند و طرف دیگر هم به شکل دلخواه و مخفیانه، سه نفر از ۱۲ نفر حاضر در صحنه را به عنوان قاتل انتخاب می‌کند. حال هر دو طرف مقدار مشخصی امتیاز دارند که باید با خرج کردن درست آن‌ها، به هدف‌شان برسند. 

King and Assassins: The Board Game را می‌توان به صورت تک‌نفره با هوش مصنوعی، دو‌نفره در یک دستگاه با یک بازیکن دیگر یا دو‌نفره به صورت آنلاین تجربه کرد. بازی در مجموع دو محیط مختلف شامل بازار و یک کوچه دارد که هرکدام ظاهر منحصر‌به‌فردی دارند. همچنین طراحی مدل کاراکتر‌ها در بازی به شکل کاملا سه‌بعدی و زیبایی صورت گرفته است و بازی از حیث بصری در سطح خیلی خوبی قرار دارد. اگر از طرفداران بازی‌های رومیزی هستید، King and Assassins: The Board Game تجربه‌ای است که نباید آن را از دست بدهید. 

دانلود بازی اندروید King and Assassins: The Board Game

Endless Fables 3

Endless Fables 3: Dark Moor

تا به اینجا بازی‌هایی در سبک‌های مختلف و متنوع معرفی کردیم و این بار، نوبت به یک بازی ماجراجویی از نوع اشیای پنهان (Hidden Objects) رسیده است. در بازی‌های این سبک، بازیکن در هر مرحله با یک صحنه رو‌به‌رو می‌شود که اشیا مختلفی در گوشه و کنار آن مخفی شده‌اند. حال شما باید با توجه به لیستی که بازی در اختیارتان قرار می‌دهد، این اشیا را پیدا کنید تا بتوانید مرحله را به پایان برسانید. Endless Fables 3: Dark Moor هم دقیقا چنین گیم‌پلی‌ای دارد و البته در کنار این گیم‌پلی، داستانی جذاب هم روایت می‌کند. داستان بازی، در مورد شخصیتی به نام پاملا کاوندیش است که برای پی بردن به یک سری رمز و راز، به اسکاتلند سفر می‌کند. با اینکه همه‌چیز در ابتدا آرام به‌نظر می‌رسد، اما این منطقه به‌ظاهر آرام به مرور باطن تاریک و ترسناکش را رو می‌کند و پاملا درگیر اتفاقات خطرناکی می‌شود. بازی در مجموع بیش از ۳۵ منطقه مختلف دارد که باید به آن‌ها سفر کنید و ۴۰ پازل مختلف هم در این بازی پیش روی شما قرار می‌گیرند که حل کردن‌شان خیلی هم کار ساده‌ای نیست. به‌علاوه در کنار حل معما‌ها، باید با ۵ شخصیت خطرناک هم در بازی مبارزه کنید که این مبارزات هم گیم‌پلی منحصر‌به‌فرد خودشان را دارند. 

دانلود بازی اندروید Endless Fables 3: Dark Moor

Optica

Optica

با وجود ساده بودن معما‌های اولیه، بازی Optica به مرور چالش‌های اصلی‌اش را نشان می‌دهد

Optica یکی از همان بازی‌هایی است که در هر زمان و مکانی می‌توان آن را تجربه کرد. این بازی، به‌جای ارائه گرافیکی پر زرق و برق و تجربه‌ای سریع، پازل‌هایی پیش روی مخاطبش قرار می‌دهد که شاید در ابتدا راحت به نظر برسند، اما به مرور زمان، سخت و سخت‌تر می‌شوند و کار به جایی می‌رسد که گاهی برای حل کردن پازل‌ها باید چند ساعت بی‌خیال بازی شوید تا ذهن‌تان کمی به آرامش برسد و دوباره به سراغ آن بروید. هدف شما در بازی، ساده است و فقط باید سعی کنید با کشیدن خطی که تمام مکعب‌های مسیر را لمس می‌کند، دو نقطه نورانی را به هم وصل کنید تا شاهد جریان یافتن نور از داخل مکعب‌ها باشید. چند پازل اولیه بازی، بسیار ساده و پیش‌پا افتاده هستند، اما به مرور، پازل‌ها هم سخت‌تر می‌شوند و حتی بازی با استفاده از مواردی مثل خطای دید، کاری می‌کند تا حسابی به اشتباه بیفتید و با اینکه شاید تصویر کنید که خط کشیده‌شده توسط شما همه مکعب‌ها را لمس کرده است، اما در عمل و با تغییر دادن زاویه دید‌تان متوجه خواهید شد که اشتباه می‌کردید. 

Optica در مجموع ۷۰ مرحله مختلف دارد و برای مدت زمانی طولانی، می‌تواند مخاطبش را سرگرم نگه دارد. همچنین در طول مراحل بازی موسیقی‌های آرامش‌بخشی هم پخش می‌شوند که می‌توانند به تمرکز هرچه بیش‌تر شما کمک کنند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Optica

Galaxy Shooter

Galaxy Shooter- Space War- Phoenix Alien Shoot PRO

اگر به بازی‌هایی چون Sky Force علاقه دارید، بازی Galaxy Shooter- Space War- Phoenix Alien Shoot PRO را هم نباید از دست بدهید. در این بازی کنترل یک سفینه فضایی به شما واگذار می‌شود و دقیقا مثل بازی اسکای فورس، باید با دشمنانی که در یک محیط فضایی به سمت شما حمله‌ور می‌شوند مبارزه کنید. بازی نبرد‌هایی سریع و هیجان‌انگیز ارائه می‌کند که در آن‌ها، باید به شکلی درست از تیر‌های سرازیر‌شده به سمت‌تان جاخالی بدهید و در عین حال با سرعت عمل بالا دشمنان‌تان را از بین ببرید. بازی در مجموع گیم‌پلی بسیار سریعی دارد و در آن، همواره در حال مشاهده رقص نور‌های ناشی از شلیک گلوله سفینه‌ها یا انفجار‌های مختلف خواهید بود. 

Galaxy Shooter- Space War- Phoenix Alien Shoot PRO همچنین گرافیک زیبا و چشم‌نوازی هم دارد و مخصوصا کیفیت افکت‌های آن در سطح بالایی است. 

دانلود بازی اندروید Galaxy Shooter- Space War- Phoenix Alien Shoot PRO


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده