نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱

اولین تصویر از پنی‌وایز در فیلم It: Chapter Two منتشر شد

سرانجام اولین تصویر از بیل اسکارشگورد در نقش دلقک شیطانی پنی‌وایز در فیلم It: Chapter Two (آن: قسمت دوم) منتشر شد.

اولین تصویر از شخصیت دلقک شیطانی پنی‌وایز در فیلم It: Chapter Two (آن: قسمت دوم) منتشر شد و در این تصویر این شخصیت را در حال بازیگوشی روی نماد اصلی شهر دِری می‌بینیم. فیلمبرداری قسمت دوم فیلم It همچنان در شهر پورت هوپِ استان آنتاریو کشور کانادا در حال انجام است.

پیش‌تر در برخی اخبار اعلام شده بود که صحنه‌های فیلمبرداری مربوط به جسیکا چستین در فیلم It: Chapter Two به پایان رسیده است، ولی از قرار معلوم مراحل تولید همچنان ادامه دارد و بیل اسکارشگورد که نقش شخصیت دلقک شیطانی پنی‌وایز را بر عهده دارد، در حال انجام مراحل فیلمبرداری است و در تصاویر منتشرشده از این شخصیت، او را روی مجسمهٔ پاول بونیان می‌بینیم. تصاویر منتشرشده را در پایین مشاهده می‌کنید:

It

جسیکا چستین در نقش بورلی مارش (بو)، جیمز مک‌ آووی در نقش بیل دنبورا، بیل هیدر در نقش ریچی توزیر، جیمز رانسون در نقش ادوارد (ادی) کسبراک، اندی بین در نقش استنلی (استن) اوریس، آیزاها مصطفی در نقش مایک هنلن، جی رایان در نقش بن هنسکام، تیچ گرانت در نقش هنری باورز، زاویر دولان در نقش آدریان ملون، ویل بینبرینک در نقش تام روگان، جس ویکسلر در نقش آدرا فیلیپس (همسر بیل) و بیل اسکارشگورد در نقش دلقک شیطانی پنی‌وایز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It: Chapter 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. با توجه به اینکه اتفاقات این فیلم ۲۷ سال پس از اتفاقات قسمت اول در شهر دری، مین جریان دارد، در فیلم It: Chapter 2 شاهد نسخه بزرگسالی این شخصیت‌ها هستیم که قرار است بار دیگر در برابر دلقک شیطانی پنی وایز قرار بگیرند.

فیلم It: Chapter 2 به کارگردانی اندی موشیاتی، قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریورماه ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده