نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

استودیو آوالانچ از نقشه بازی Just Cause 4 رونمایی کرد

استودیو آوالانچ از نقشه Just Cause 4 در وب‌سایت رسمی این بازی رونمایی کرد.  

طرفداران مجموعه بازی‌های محبوب Just Cause به احتمال زیاد منتظر یک دنیای پهناور برای کاوش و انجام کارهای بی‌شمار در جهان بازی Just Cause 4 هستند. خب، در این خصوص باید بگوییم که استودیو آوالانچ طرفداران را ناامید نکرده است؛ چرا که در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این استودیو از نقشه بازی Just Cause 4 رونمایی کرده است و این نقشه بسیار بزرگ به نظر می‌رسد. بازیکنان با مراجعه به وب‌سایت رسمی بازی می‌توانند نقشه تعاملی Just Cause 4 را مشاهده کنند و با کاوش در تریلر، فایل صوتی و تصویری که در آن تعبیه شده است، اطلاعات جدیدی از بازی به دست آورند. شما می‌توانید تصویر ساده این نقشه را در ادامه مشاهده کنید.

Just Cause 4

کمپانی اسکوئر انیکس و استودیو آوالانچ ماه گذشته تریلر گیم‌پلی جدیدی را از بازی Just Cause 4 منتشر کردند که طبیعت بازی و نحوه تعامل با بلایای طبیعی را به نمایش در آورد. همچنین استودیو آوالانچ در خرداد ماه امسال با انتشار ویدیوی جدیدی از تغییرات شخصیت ریکو در بازی Just Cause 4 سخن گفت.

بازی Just Cause 4 در تاریخ ۱۳ آذر ماه (۴ دسامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد و اگر تا به حال این بازی را پیش خرید نکرده‌اید، می‌توانید این کار را از طریق مراجعه به فروشگاه آمازون انجام دهید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده