// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

تصاویر جدید Just Cause 4 محیط وسیع و سیستم آب و هوایی بازی را نشان می‌دهد

به‌نظر می‌رسد Just Cause 4 قصد دارد تا با چشم‌انداز وسیع و سیستم آب و هوایی پویای خود، به جاه‌طلبانه‌ترین نسخه این مجموعه تبدیل شود. با زومجی همراه باشید.

پس از معرفی رسمی بازی Just Cause 4 در نمایشگاه E3 2018 و رونمایی از محیط وسیع و سیستم آب و هوایی پویای آن، مشخص شد که استودیوی آوالانچ (Avalanche Studios) قصد دارد تا یک نسخه جاه‌طلبانه دیگر از این مجموعه را منتشر کند. با توجه به مشکلات بسیار و کاهش نرخ فریم بازی Just Cause 3 برای اجرا روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و حتی پی سی، چهارمین نسخه این مجموعه با نوید آزادی عمل هرچه بیشتر و محیط تخریب‌پذیر وسیع بازگشته است. حال بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیوهای آوالانچ و اسکوئر انیکس چند تصویر جدید از بازی منتشر کرده‌اند که در آن‌ها محیط وسیع و سیستم آب و هوایی جدید نشان داده می‌شود.

همانطور که در تصاویر بازی دیده می‌شود، Just Cause 4 دارای محیط بسیار وسیعی است که در آن شخصیت ریکو قادر است سوار انواع وسایل نقلیه شود و حتی با استفاده از لباس مخصوص خود، در آسمان پرواز کند. بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز به‌نظر می‌رسد و سیستم آب و هوایی پویای بازی بدون شک بسیار جاه‌طلبانه‌ خواهد بود. در این بازی گردبادها می‌توانند اشیای اطراف خود را بلند کنند و آن‌ها را بچرخانند و همانطور که در تصویر بالا مشخص است رعد و برق‌ها هم می‌توانند خسارت زیادی به محیط بازی وارد کنند. اگر قرار باشد بازی از سیستم بهینه‌سازی موتور گرافیکی نسخه قبل استفاده کند، بعید به‌نظر می‌رسد که پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 بتوانند بدون افت نرخ فریم آن را اجرا کنند. البته بدون شک این موضوع راجع به کنسول‌های ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو متفاوت خواهد بود و انتظار می‌رود این کنسول‌ها بدون هیچ مشکلی بتوانند از عهده محیط تخریب‌پذیر و سیستم آب و هوایی بازی برآیند. با این حال استودیوی آوالانچ پس از معرفی بازی در نمایشگاه E3، با انتشار تریلری از بهبود موتور گرافیکی Apex خبر داده است و امید است تا در این نسخه شاهد مشکلات نسخه قبلی نباشیم.

بازی Just Cause 4 در تاریخ سیزدهم آذرماه (۴ دسامبر) برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. شما کاربران زومجی می‌توانید در ادامه نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده