نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

پوستر جدیدی از فصل چهارم سریال Outlander منتشر شد

شبکه استارز پوستر جدیدی از فصل چهارم سریال Outlander را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور دو شخصیت اصلی سریال هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فصل چهارم سریال Outlander (غریبه) منتشر شده است. در فصل گذشته سریال مشاهده کردیم که کلیر و جیمی سرانجام توانستند به آمریکا سفر کنند. این دو موفق شدند تا با یک کشتی صدمه دیده خود را به ساحل جورجیا برسانند و حال قرار است زندگی جدیدی را در آمریکا آغاز کنند. البته جورجیا هنوز وجود ندارد، اما یک دنیای کاملا جدید در انتظار کلیر و جیمی است و قرار است اتفاقات فصل چهارم سریال در این منطقه جریان داشته باشد. حال شبکه استارز پوستر جدیدی از فصل چهارم سریال Outlander را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور کلیر و جیمی در کنار یکدیگر هستیم. این پوستر در واقع به مکان اتفاقات فصل چهارم اشاره می‌کند و شعار Brave the New World نیز روی آن نقش بسته است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Outlander

فصل چهارم سریال Outlander در ۱۳ قسمت و براساس رمان Drums of Autumn اثر دایانا گابالدون که سریال براساس رمان‌های این نویسنده تولید می‌شود، ساخته شده است. کترینا بلف در نقش کلیر رندال فریزر، سم هیوین در نقش جیمی فریزر، سوفی اسکلتون در نقش برایانا، اد اسپیلرز در نقش استیون بانت، ریچارد رنکین در نقش راجر، نل هادسون در نقش لیری مک کنزی، کالین مک فارلن در نقش اولیس و ماریا دویل کندی در نقش جوکاستا، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Outlander حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. رونالد مور وظیفه ساخت فصل‌های چهارم این سریال را مانند سه فصل گذشته بر عهده داشته است. 

پخش فصل چهارم سریال Outlander از تاریخ ۴ نوامبر امسال (۱۳ آبان) از شبکه استارز آغاز خواهد شد. کلیر و جیمی زندگی سابق خود را برای شروع یک زندگی جدید پشت سر گذاشته‌اند، اما خیلی زود یک دزد دریایی به نام استیون بانت برای گرفتن انتقام با آن‌ها ملاقات می‌کند. طبق گفته سازندگان سریال، این ملاقات، یک ملاقات شوم در مورد گذشته خانواده فریزر است. سریال Outlander برای فصل پنجم و فصل ششم نیز تمدید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده