نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

فصل دوم سریال پدر ساخته خواهد شد

طبق اعلام حامد عنقا، فصل دوم سریال تلویزیونی «پدر» ساخته خواهد شد.

سریال تلویزیونی «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و کارگردانی حامد عنقا پس از پخش از شبکه دوم سیما به یکی از سریال‌های جنجالی تلویزیون ایران تبدیل شد. این سریال تلویزیونی به تازگی به پایان رسیده است اما طبق اعلام حامد عنقا، نویسنده سریال، فصل دوم سریال «پدر» ساخته خواهد شد. عنقا در این باره می‌گوید:

خوشبختانه سریال «پدر» با پخش از شبکه دو سیما در بازه زمانی ۲۵ تیر تا ۷ شهریور خیلی زود به یکی از سریالهای پرمخاطب تلویزیون تبدیل شد که این موضوع باعث خرسندی تیم سازنده و به طبع آن مدیران رسانه ملی شد.

عنقا در ادامه گفت:

پیرو همین استقبال مدیران شبکه دو سیما به ما پیشنهاد داده‌اند ادامه «پدر» با محوریت نقش پدر در جامعه امروز ایرانی ساخته شود و ما هم برای نگارش و آماده کردن مقدمات ساخت فصل دوم آمادگی داریم.

حامد عنقا که علاوه بر نگارش، تهیه‌کنندگی این سریال را هم برعهده داشت، گفت:

فصل جدید بر نقش شخصیت پدر با حضور مهدی سلطانی تاکید خواهد داشت و قصه ای که نوشته شده است هیچ وابستگی به دیگر بازیگرها به جز این شخصیت و کاراکتر مادر با بازی لعیا زنگنه ندارد و قصه به شکل دیگری از نگاه یک پدر در جریان دیگری اتفاق می‌افتد.

عنقا مدتی پیش نیز گفته بود که سریال پدر،اسپین آف سریال تنهایی لیلا است. این سریال با بازی ریحانه پارسا، سینا مهراد، مهدی سلطانی و لعیا زنگنه ساخته شده است. نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های حامد عنقا و سریال «پدر» چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده