// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

KFA2 از دو کارت گرافیک Nvidia RTX 2080Ti و Nvidia RTX 2080 رونمایی کرد

کمپانی KFA2 به تازگی از دو مدل سفارشی کارت‌های جدید Nvidia RTX 2080Ti و Nvidia RTX 2080 رونمایی کرده است.

برند KFA2 به تازگی از مدل‌های سفارشی از دو کارت گرافیک جدید Nvidia RTX 2080Ti و Nvidia RTX 2080 رونمایی کرده است. در حال حاضر هیچ کارت گرافیکی از نسل جدید تورینگ با طراحی خنک‌کننده‌ی از نوع دمنده (Blowet) معرفی نشده است و تمامی مدل‌های ارائه شده‌ی این کمپانی نیز مانند دیگر کارت‌های معرفی شده، به طراحی فن دوگانه همانند مدل‌های نمونه‌ی مرجع تولید شده توسط کمپانی Nvidia مجهز شده‌اند. در هر دو مدل کارت گرافیک معرفی شده توسط این شرکت از فن‌های ۹۰ میلیمتری موتور‌دار سه فازی مجهز به طراحی ۶ اسلاتی با تعداد ۱۱ تیغه استفاده شده است که از سیستم نورپردازی RGB نیز پشتیبانی می‌کنند.

RTX

خنک‌کننده‌های استفاده شده برای این کارت‌های گرافیک از فناوری Vapor Chamber (اتاق فشار) استفاده می‌کند که به صورت دو لایه با نام Xrystallic طراحی شده است که به مواد تشکیل دهنده‌ی سطح این محصول نمایی براق و زیبا ارائه می‌کند.

یک سیستم اضافه نورپردازی RGB در سمت دیگر کارت نیز تعبیه شده است که عبارت What's Your Game بر روی آن نوشته شده و در هنگام کار به صورت یک لوگوی نورانی، در سیستم گیمینگ کاربر خودنمایی می‌کند و از طریق نرم افزار اختصاصی KFA2 Xtreme Tuner قابل کنترل و تا حدود شخصی‌سازی است.

RTX

کمپانی سازنده اعلام کرده که هر دو محصول RTX 2080 Ti و RTX 2080 از تکنولوژی جدید NVLing برای SLI کردن دو کارت گرافیک و استفاده‌ی همزمان از آن‌ها درون یک سیستم، بهره خواهند برد. سرعت کلاک پایه هسته‌ی پردازشی و حافظه‌ی این محصولات، در سایت سازنده TBC اعلام شده و هنوز نامشخص است.

هر دو محصول یاد شده به سه عدد خروجی DisplayPort 1.4‌، یک خروجی HDMI 2.0b و یک درگاه USB Type-C به عنوان اتصالات خروجی تصویر، مجهز شده‌اند.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده