// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

Brutal Legend با یک بازی دیگر به Backward Compatibility ایکس باکس وان راه یافت

بازی Brutal Legend و Greg Hastings Paintball 2 هم‌اکنون از طریق سرویس Backward Compatibility روی ایکس باکس وان قابل تجربه است.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که فهرست بازی‌های سیستم Backward Compatibility کنسول ایکس باکس وان میزبان دو اثر جدید شده است. محصول سال ۲۰۰۹ میلادی استودیو دابل فاین (Double Fine) یعنی بازی Brutal Legend به همراه Greg Hastings Paintball 2 به تازگی به سرویس «تجربه بازی‌های ایکس باکس 360 روی ایکس باکس وان» اضافه شده‌اند.

بازی Brutal Legend در واقع یکی از پرهزینه‌ترین پروژه‌های استودیو دابل فاین بوده است که در آن ستاره‌هایی همچون جک بلک (Jack Black) و تیم کری (Tim Curry) صداپیشگی کرده‌اند. کمپین این بازی نسبت به بعضی ساخته‌های دیگر این استودیو از داستان غنی‌تری برخوردار است. این اثر در حالی که در سبک اصلی اکشن و ماجراجویی طراحی شده است در آن سو از المان‌های استراتژی همزمان یا RTS نیز بهره‌مند است.

Greg Hastings Paintball 2 یک بازی شوتر با سلاح‌های پینتبال است که شامل ۱۲ محیط رسمی پینتبال می‌شود. هفت حالت تک نفره چالش برانگیز در کنار بخش چند نفره با حضور ۲۰ بازیکن در دسترس علاقه‌مندان این سبک قرار گرفته است.

بازی‌های جدید سیستم بکوارد کامپتیبیلیتی هم‌اکنون روی کنسول ایکس‌باکس وان قابل تجربه است. اگر دیسک هر یک از بازی‌های یاد شده را روی ایکس باکس 360 در اختیار دارید می‌توانید با وارد کردن آن در کنسول Xbox One بازی را تجربه کنید. اگر هم پیش‌تر نسخه‌های دیجتالی بازی‌ها را خریداری کرده‌اید هم‌اکنون نام آن‌ها در Library نمایان می‌شود و بازی قابل دانلود است. در غیر این صورت کاربران می‌توانند از طریق‌ لینک‌های زیر به صفحه بازی‌ها در Backward Compatibility ایکس باکس وان مراجعه و بازی را خریداری کنند:

بازی Brutal Legend با حجم ۵.۹۱ گیگابایت و با قیمت ۱۴.۹۹ دلار

بازی Greg Hastings Paintball 2

سیستم Backward Compatibility ایکس‌باکس وان یکی از ویژگی‌های بارز این کنسول به شمار می‌رود. این سرویس در سال ۲۰۱۵ در دسترس قرار گرفت و مایکروسافت از آن زمان تاکنون به طور هفتگی و ماهیانه بازی‌های بیشتری از کنسول Xbox 360 و ایکس باکس Original را به این سیستم اضافه می‌کند. تعداد بازی‌های ایکس‌باکس 360 که هم‌اکنون روی ایکس‌باکس وان قابل تجربه است، به بیش از ۵۰۰ اثر می‌رسد که با مراجعه به صفحه اختصاصی Backward Compatibility زومجی می‌توانید اطلاعات بیشتری از آن‌ها کسب کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده