// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

بازی Puyo Puyo eSports، ساخته جدید سگا معرفی شد

کمپانی سگا با معرفی نسخه جدیدی از Puyo Puyo با نام بازی Puyo Puyo eSports قصد دارد ورزش‌های الکترونیکی این بازی را آغاز کند.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا (Sega) اعلام کرد که نسخه جدیدی از مجموعه محبوب Puyo Puyo در دست ساخت قرار دارد. پروژه جدید که با نام بازی Puyo Puyo eSports معرفی شده است در تاریخ ۲۵ اکتبر‌ (۳ آبان ماه) برای پلی ‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

بازی Puyo Puyo eSports تنها به صورت دیجیتالی به دست کاربران می‌رسد و با قیمت ۱۹۹۹ ین (۱۷.۷۹ دلار) قابل خرید است. گفتنی است که JeSU که در واقع اتحادیه ورزش‌های الکترونیکی در ژاپن است، نیز به عنوان حامی مالی از این محصول پشتیبانی می‌کند. این مجموعه در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی در ژاپن تاسیس شده است. سازندگان با قیمت گذاری کم این محصول قصد دارند که افراد بیشتری را به این بازی جذب کنند تا از این رو تعداد بیشتری از علاقه‌مندان بتوانند در سری بازی‌های رقابتی پویو پویو شرکت کنند.

بازی Puyo Puyo eSports در حالی که از ۴ بازیکن به طور همزمان پشتیبانی می‌کند، حالت‌های چند نفره لوکال (حضوری) و آنلاین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قوانین این بازی را می‌توان به نسخه‌های پیشین یعنی Puyo Puyo 2 یا Puyo Puyo Fever نیز تغییر داد که از ۲۴ کاراکتر قابل بازی نیز بهره‌مند است. علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو امسال (Tokyo Game Show 2018) این بازی را تجربه کنند.

گفتنی است که نسخه آرکید این بازی نیز با همان نام Puyo Puyo eSports در حال توسعه است، اما سازندگان به تاریخ عرضه آن اشاره‌ای نکرده‌اند. بازی پویو پویو ای اسپورتس در تاریخ ۳ آبان ماه برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. هنوز عرضه این بازی در نقاط دیگر جهان، همچون غرب تایید نشده است. در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر منتشر شده از این بازی بیندازید.

Puyo Puyo eSports

نظرات خود را در مورد نسخه جدید سری بازی‌ پویو پویو با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده