نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

مهدی پاکدل در فیلم بی تار حضور خواهد داشت

مهدی پاکدل، بازیگر نام‌آشنای سینمای ایران به فیلم سینمایی‌ «بی تار» به کارگردانی جمیل رستمی پیوست.

فیلم «بی تار» به کارگردانی جمیل رستمی و تهیه کنندگی سید حامد حسینی در مرحله پیش تولید است. نویسندگی این فیلم سینمایی به صورت مشترک بر عهده جمیل رستمی و پژمان تیمورتاش است. این اثر در مضمونی اجتماعی با محوریت جامعه کردستان ساخته خواهد شد. فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی تار» در شهر سنندج و مرزهای اطراف آن انجام خواهد شد. طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، مهدی پاکدل به عنوان اولین بازیگر فیلم سینمایی «بی تار» به این پروژه اضافه شده است. این فیلم که چند چهره مطرح دیگر هم دارد، با هدف معرفی چند استعداد جدید به سینما ساخته خواهد شد و سازندگان در حال برگزاری تست‌های بازیگری هستند.

مدیریت فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی تار» بر عهده محمود کلاری، صدابرداری آن بر عهده جهانگیر میرشکاری و طراحی صحنه آن بر عهده عباس بلوندی خواهد بود. طراحی گریم این فیلم بر عهده محسن بابایی است و مدیریت تولید آن نیز به رحیم عرب امینی سپرده شده است. مهدی حسینی وند در جایگاه مسئول تدوین، محمد غفاری به عنوان دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز و برادران پورناظری هم به عنوان آهنگسازهای این فیلم در پروژه حضور خواهند داشت.

جمیل رستمی، کارگردان فیلم «بی تار» پیش از این فیلم‌های «چشم» و «مرثیه برف» را ساخته است. مهدی پاکدل، بازیگر اول فیلم بی تار، برای اولین بار با فیلم سینمایی «آبی»، ساخته حمید لبخنده وارد سینما شد. این بازیگر پس از «آبی» در فیلم‌های «محمد رسول الله»، «شبانه»، «مصائب دوشیزه» و «چهار راه استانبول» حضور داشته است. پاکدل هم‌اکنون فیلم «تنگه ابوقریب» را روی پرده دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده