نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵

بازی Ghost Racon: Wildlands را این هفته به رایگان تجربه کنید

از ۲۷ شهریور تا ۹ مهر، بازی Ghost Racon: Wild Lands همراه با تمامی حالت‌هایش را به صورت کاملا رایگان تجربه کنید.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی مشخص شد که این هفته، یعنی از ۲۰ تا ۲۳ سپتامبر (۲۹ تا ۱ مهر) که می‌شود از پنج نشبه تا شنبه، علاقه‌مندان می‌توانند بازی Ghost Recon: WildLands، ساخته‌ی کمپانی یوبیسافت، را به صورت رایگان، روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنند. با دانلود این بازی در این روزهای ذکر شده، می‌توانید به تمامی بخش‌های بازی از جمله Ghost War PvP و ماموریت‌های ویژه‌ای که در آن کاراکترهایی همچون Predator و سم فیشر حضور داشتند دسترسی داشته باشید. همچنین ماموریت‌هایی که در آن اپراتورهای بازی Rainbow Six: Siege حضور داشتند هم قابل بازی خواهند بود.

گفتنی است که از ۱۸ سپتامبر تا ۱ اکتبر (۲۷ شهریور تا ۹ مهر) علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را با ۶۰ درصد تخفیف، برای پلتفرم‌هایی که ذکر شد خریداری کنند. این تخفیف شامل دو نسخه‌ی جدید از بازی، یعنی Year 2 Gold Edition و آلتیمیت ادیشن هم می‌شود که در توضیحاتشان چنین مواردی ذکر شده:

نسخه‌ی Year 2 Gold Edition بازی که باعث می‌شود کاربران به تمامی شش کلاس بخش Ghost War و آیتم‌های ویژه‌ای که برای سال دوم انتشار بازی در نظر گرفته شده، دسترسی داشته باشند. نسخه‌ی آلتیمیت ادیشن، سیزن‌پس سال اول بازی که شامل دو بسته‌الحاقی Narco Road و Fallen Ghosts می‌شود را همراه با سیزن‌پس سال دوم، به‌علاوه آیتم‌ها و اسلحه‌های ویژه به‌همراه چهار Battle Crates، یک پک اسکیل پوینت، یک Resource Pack و یک Long XP Booster را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کاربرانی که بازی را این آخر هفته دریافت و تجربه کنند، می‌توانند فایل‌های سیو خود را به یکی از نسخه‌هایی که تهیه می‌کنند، انتقال دهند. یک آپدیت رایگان هم قرار است امروز برای بازی منتشر شود؛ آپدیت مذکور که Operations & Maintenance نام دارد، یک آیتم‌پک جدید به سیزن‌پس سال دوم بازی و همچنین یک حالت جدید برای Matchmaking بخش آنلاین بازی اضافه می‌کند. این حالت جدید که Mood Matchmaking نام دارد، به شما اجازه می‌دهد تا از میان اهدافی که قصد انجامشان را دارید و با بازیکنانی که مثل شما بازی را پیش می‌برند، Matchmaking انجام شود.

بازی Ghost Recon: WildLands را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید. در ادامه، تریلر مخصوص آخر هفته‌ی رایگان بازی را تماشا می‌کنیم.

دانلود از آپارات

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده