// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

تریلر هنگام عرضه بازی Transference، ساخته یوبیسافت منتشر شد

بازی ترسناک Transference که با همکاری کمپانی یوبیسافت، استودیو اسپکچر‌ویژن و ستاره فیلم ارباب حلقه‌ها ساخته شده است با انتشار تریلری در دسترس کاربران قرار گرفت.

کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) در جریان کنفرانس خود در رویداد E3 2017 از بازی جدیدی به نام Transference رونمایی کرد. این پروژه که با همکاری ستاره فیلم ارباب حلقه ها یعنی الیجا وود و استودیو اسپکچر‌ویژن (SpectreVision) توسعه یافته است هم‌اکنون در دسترس است.

Transference یک بازی داستان-محور با زاویه اول شخص و سبک FMV یا همان Full Motion Video است. در جریان این بازی به گفته سازندگان کاربران باید یک «ذهن نابود شده» را مورد جستجو قرار دهند. المان‌های ترسناک و روانشناختی یکی از المان‌های اصلی این بازی را تشکیل می‌دهند که از اتمسفر سنگینی نیز برخوردار است.

سازندگان استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی را برای تجربه بهتر از بازی Transference پیشنهاد می‌کنند که به گفته آنها می‌تواند فضاسازی تاریکی را در ذهن کاربران ایجاد کند.

برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Transference را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است و از طریق هدست‌های واقعیت مجازی پلی‌ استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive قابل تجربه است.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی این بازی در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده