نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

تاریخ انتشار بازی‌های Gwent: The Witcher Card Game و Thronebraker: The Witcher Tales

استودیو سی‌دی پراجکت رد، ضمن معرفی بازی Thronebraker: The Witcher Tales، تاریخ انتشار بازی Gwent: The Witcher Card Game را هم اعلام کرد. 

Gwent: The Witcher Card Game یک بازی کارتی است که از سال ۲۰۱۷، در حالت بتای عمومی در دسترس قرار دارد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار نسخه نهایی آن هم اعلام شده است. این بازی بر اساس بازی Gwent ساخته شده است که در The Witcher 3، می‌توانستید آن را با کاراکتر‌های مختلفی در بازی تجربه کنید.

طبق اعلام سی‌دی پراجکت رد، Gwent: The Witcher Card Game قرار است در تاریخ ۱ آبان برای پی سی منتشر شود. کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، برای تجربه این بازی باید کمی بیش‌تر صبر کنند؛ چرا که سازندگان اعلام کردند بازی در تاریخ ۱۳ آذر برای این دو پلتفرم منتشر خواهد شد. Gwent: The Witcher Card Game قرار است از حالت بازی بین پلتفرمی بین ایکس‌باکس وان و پی‌سی و همچنین پلی‌استیشن 4 و پی‌سی پشتیبانی کند ولی مثل خیلی از بازی‌های دیگر، خبری از بازی بین پلتفرمی بین ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نخواهد بود. 

اما در کنار اعلام تاریخ انتشار این بازی، سی‌دی پراجکت رد یک بازی دیگر هم با نام Thronebraker: The Witcher Tales معرفی کرده است. این اثر یک تجربه کارتی تک‌نفره و داستانی است که المان‌های نقش آفرینی هم در آن وجود دارند. بازی داستان شخصیت میو (Meve) را روایت خواهد کرد که باید از سرزمین‌های لیریا و ریویا در برابر حمله نیلفگاردین‌ها محافظت کند. به گفته سازندگان در این بازی به قسمت‌هایی سفر خواهیم کرد که پیش‌تر، در بازی‌های قبلی مجموعه ویچر آن‌ها را ندیده‌ایم. 

بازی Thronebraker: The Witcher Tales هم قرار است همزمان با Gwent، در تاریخ ۱ آبان برای کامپیوتر و ۱۳ آذر برای PS4 و Xbox One منتشر شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده