نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

مجموعه بازی Beat ’Em Up Bundle کمپانی کپکام با تاخیر راهی استیم می‌شود

با توجه به توییت شعبه‌ی آمریکای کمپانی کپکام، نسخه‌ی پی سی مجموعه بازی Beat ’Em Up Bundle کمپانی کپکام با تاخیر منتشر خواهد شد.

همین چند روز پیش بود که کمپانی کپکام، یک بازی با نام Beat ‘Em Up Bundle را معرفی کرد. این بازی یک مجموعه است که در آن هفت بازی خاطره‌انگیز سبک Beat 'Em Up قرار داده شده است که این هفت بازی، شامل بازی‌های Final Fight، Captain Commando، Battle Circuit، Knights of the Round، Warriors of Fate، Armored Warriors و The King of Dragons می‌شوند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی و با توجه به مطلبی که در توییتر رسمی شعبه‌ی آمریکای کپکام منتشر شده، مشخص شد که این مجموعه کمی دیرتر برای پی سی (از طریق استیم) منتشر خواهد شد. در مراسم معرفی این بازی، تاریخ انتشار آن روز ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) اعلام شد. حال با توجه به اعلامیه‌ی شعبه‌ی آمریکای کپکام، این بازی با تاخیر راهی پی سی می‌شود و هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست و به‌زودی، تاریخ انتشار آن اعلام می‌شود.

بازی Beat ‘Em Up Bundle کمپانی Capcom در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور)‌ راهی ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 خواهد شد و تاریخ انتشار نسخه‌ی پی سی آن هنوز مشخص نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده