// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

بازی ترسناک Silver Chains با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو کرکد هدز با انتشار تریلری از بازی ترسناک Silver Chains رونمایی کرد که برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دست توسعه قرار دارد.

استودیو کرکد هدز (Cracked Heads) با همکاری کمپانی هدآپ گیمز (Headup Games) قصد دارند در بهار ۹۸ بازی ترسناک Silver Chains را برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر کنند. حال سازندگان با انتشار تریلری کاربران را با اتمسفر تاریک و سنگین این بازی آشنا می‌کنند.

استودیو کرکد هدز برای توسعه بازی Silver Chains از موتور بازی‌ سازی Unreal Engine 4 استفاده کرده‌ که در تریلر منتشر شده قابل مشاهده است. به لطف استفاده از این موتور گرافیکی قدم زدن و جست و جو در محیط می‌تواند حس و حالی ترسناک داشته باشد. وقایع بازی در دوران سلطنت ملکه ویکتوریا جریان دارد و همانطور که می‌دانید بسیاری از رمان‌ها و آثار ترسناک به این دوره مربوط می‌شود.

بازی Silver Chains در سبک اول شخص و ترسناک طراحی شده است و محتوای آن روی داستان و روند جست و جو جریان دارد. کاربران در محیط بازی به دنبال پیدا کردن سرنخ‌ها می‌روند تا از وقایع ترسناکی که در پیرامون آنها رخ می‌دهد با خبر شوند. کاراکتر اصلی Peter نام دارد. پیتر پس از یک تصادف ناگهانی در این محیط بیدار می‌شود و پس از مدتی متوجه می‌شود که در این محیط تنها نیست و اشخاص دیگری در آن زندگی می‌کنند. وی در حالی که تصمیم به فرار می‌گیرد، متوجه می‌شود که وی قبلا هم در این محیط حضور داشته است.

سازندگان در ادامه به ویژگی‌های کلیدی بازی Silver Chains اشاره کرده‌اند، که می‌توانید به آنها نگاهی بیندازید:

  • تجربه اتمسفریک و ترسناک: جلوه‌های واقع گرایانه که شما را به یک خانه دورافتاده و متروکه دعوت می‌کند.
  • بازی داستان و کاوش محور با المان‌های اکشن و معمایی: رمز و راز‌های دنیای این بازی را بر ملا کنید و در آن سو با حل معماها به مراحل مخفی راه پیدا کنید.
  • از خطراتی که در گوشه کنار خانه انتظار شما را می‌کشد دوری کنید و با شیاطینی که قابلیت مبارزه با آنها را ندارید فرار کنید: هیجان و ترس را در حالی که از دست هیولاها فرار می‌کنید، تجربه کنید.

بازی Silver Chains در تاریخ نامعلومی از بهار ۹۸ منتشر می‌شود و در دسترس کاربران  ایکس باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این محصول را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک ترسناک با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده