// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

نگاهی ویدیویی به ویژگی‌های یک بازی نقش‌آفرینی خوب

در این آیتم ویدیویی از ویژگی‌هایی گفته‌ایم که یک بازی نقش‌آفرینی با توجه کردن به آنها، به اثری خوب و ارزشمند تبدیل می‌شود.

محبوبیت‌ بازی‌های نقش‌آفرینی (Role Playing Game) باعث شده است تا در تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی شاهد ساخت و عرضه بازی‌های ارزشمندی باشیم؛‌ بازی‌هایی که در دنیایی عظیم روایت می‌شوند، امکان شخصی‌سازی ظاهری را به بازیکنان می‌دهند و در یک کلام به شما اجازه می‌دهند تا با ساخت چهره و قامت شخصیت خود، ماجراجویی منحصر به فردی را تجربه کنید. اینکه یک بازی به شما اجازه بدهد تا در کنار مبارزه، حتی در دیالوگ‌ها نیز امکان انتخاب داشته باشید و حتی با انتخاب‌های خود سیر داستانی را رقم بزنید، تنها بخشی از ویژگی‌هایی است که در برخی از بازی‌های نقش‌آفرینی شاهد آن هستیم و بی‌شک در نهایت تاثیری مثبت می‌گذارد. در این آیتم ویدیویی که بخشی از قسمت دوازدهم لودینگ است، نگاهی انداخته‌ایم به بازی‌های نقش‌آفرینی و از این گفته‌ایم که چرا صرفا جهان باز بودن یک اثر به معنی یک نقش‌آفرینی خوب بودن آن نیست و به این موضوع اشاره کرده‌ایم که یک بازی نقش‌آفرینی باید چه ویژگی‌هایی را داشته باشد تا به اثری ارزشمند برای تجربه تبدیل شود.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

این ویدیو تنها یکی از بخش‌های لودینگ ۱۲ است. اگر به بازی‌های نقش‌آفرینی علاقه دارید، دوازدهمین قسمت لودینگ را از دست ندهید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده