نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۵

تریلر جدید دومین قسمت از فصل آخر بازی The Walking Dead منتشر شد

عبارت «شبحی از گذشته‌ی کلمنتاین» توضیحات سازندگان بازی برای کاراکتری است که قرار است در دومین قسمت از فصل آخر بازی The Walking Dead، به این سری بازگردد.

حدود یک ماه از انتشار اولین قسمت از فصل آخر بازی The Walking Dead می‌گذرد و استودیو تل تیل، سازنده‌ی این مجموعه‌ی محبوب، خودش را آماده‌ی انتشار قسمت بعدی می‌کند. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یک تریلر از دومین قسمت از این فصل پایانی منتشر شد که در جریان آن، بازگشت یکی از کاراکترهای قدیمی سری نمایش داده می‌شود.

پیش از این هم سازندگان بازی مشخص کرده بودند که در جریان فصل آخر بازی، یکی از کاراکترهای قدیمی این مجموعه به آن بازخواهد گشت، ولی جزئیات و نام کاراکتر مورد نظر را مشخص نکردند که با دیدن این تریلر، هویت این کاراکتر برای‌تان تا حدود بسیار زیادی مشخص خواهد شد؛ در نتیجه، اگر نمی‌خواهید که محتوای داستان بازی برای‌تان لو برود، از دیدن تریلر و خواندن ادامه‌ی مطلب خودداری کنید؛ چرا که از اینجا به بعد، خطر اسپویلر شما را تهدید می‌کند!

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، با اینکه اسمی از این کاراکتر در تریلری که در ادامه تماشا می‌کنیم، برده نمی‌شود اما خب با دیدن تریلر، هویتش تا حدود بسیار زیادی برا‌ی‌تان مشخص می‌شود. این شخصیت مجهول که اسمش هنوز اعلام نشده، به گفته‌ی سازندگان، شبحی از گذشته‌ی کلمنتاین خواهد بود و در جریان این تریلر، صدای او را می‌شنویم که خطاب به کلمنتاین می‌گوید:

تو از این پسر محافظت می‌کنی و همان بلایی که سر لی آمد، سر تو هم خواهد آمد!

با گذاشتن تمامی این موارد کنار هم، می‌توان با اطمینان نسبتا زیاد گفت که این کاراکتر، لیلی از فصل اول است که صدا و توضیحات سازندگان مبنی بر «شبح گذشته‌ی کلمنتاین» با ویژگی‌های شخصیتی او کاملا سازگار است و به نظر می‌رسد که لیلی قرار است در جریان دومین قسمت از فصل آخر این مجموعه، به آن بازگردد.

آخرین فصل از مجموعه‌ی مرده‌ی متحرک را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید. دومین قسمت از این مجموعه در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) راهی پلتفرم‌های مذکور خواهد شد.

دانلود از آپارات

نظر شما چیست؟ به نظر شما این کاراکتر مرموز چه کسی می‌تواند باشد؟ دیدگاه‌تان را با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده