نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

تصاویر و اطلاعات جدید از شهر‌های بازی Red Dead Redemption 2

کمپانی راک‌استار گیمز اخیرا تصاویری جدید از شهر‌ها و محیط‌های بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرده و اطلاعاتی از آن‌ها به اشتراک گذاشته است. 

زمان زیادی تا انتشار بازی بسیار مورد انتظار Red Dead Redemption 2 باقی نمانده است و این ساخته راک استار گیمز، قرار است در تاریخ ۴ آبان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان تصاویر جدیدی از شهر‌های مختلف این بازی منتشر کرده و توضیحاتی هم در رابطه با آن‌ها ارائه کرده‌اند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید و اطلاعات مربوط به هرکدام را هم بخوانید:

بازی Red Dead Redemption 2

شهر ولنتاین: ولنتاین در منطقه هارت‌لند واقع شده است و شهری شلوغ و پر جنب و جوش است. وضعیت مالی نسبتا مناسب این شهر، باعث می‌شود تا افرادی از قشر‌های مختلف، از فروشنده‌ها گرفته تا کابوی‌ها و یاغی‌ها، در آن رفت و آمد داشته باشند؛ افرادی که سعی می‌کنند هر طور شده پولی به جیب بزنند و اوقات خوشی در این شهر داشته باشند. 

Red Dead Redemption 2

شهر انزبورگ: انزبورگ شهری است که با معدن ذغال سنگ‌اش شناخته می‌شود و نزدیک به یک قرن است که این معدن فعال است. البته افرادی که در معدن کار می‌کنند، زندگی خوبی ندارند و شرایط کاری سخت و درآمد کم آن‌ها را آزار می‌دهد. علاوه بر این، خیلی‌ها هم در همین معدن جان خودشان را از دست داده‌اند. 

بازی Red Dead Redemption 2

شهر سنت دنیس: یکی دیگر از شهر‌های تجاری بسیار مهم منطقه، سنت دنیس است. در این شهر بزرگ، افراد مختلفی از تاجر و فعال فرهنگی گرفته تا دزدان و آزادی‌خواهان در کنار هم زندگی می‌کنند و شاهد فرهنگ‌های مختلفی در شهر هستیم. 

Red Dead Redemption 2 بازی

شهر رودس: رودس شهری در جنوب است که همیشه درگیر مشکلاتی بوده است؛ چرا که این شهر، همیشه محلی برای درگیری دو خانواده بریث‌وایت و گریز بوده است. 

بازی Red Dead Redemption 2

شهر استرابری: استرابری در گذشته شهری کوچیک و آرام بود اما ورود شهردار جدید، این شرایط را تغییر داد؛ به طوریکه وی دوست داشت تا این شهر را به شهری توریستی تبدیل کند و همین مساله هم باعث سردرگمی مردم شهر شده است. 

بازی Red Dead Redemption 2

شهر لاگراس: لاگراس شهری کوچیک در نزدیکی مرداب‌های بایو نوا است که مردمش زندگی آرام و منزوی‌ای دارند؛ به طوریکه اکثر آن‌ها، با کار‌هایی از قبیل ماهیگیری یا هدایت افرادی که برای بازدید از این منطقه به آن سفر می‌کنند، درآمد کسب می‌کنند. 

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه کوهستانی هاگن: یکی از مناطق مهم دیگر بازی، منطقه کوهستانی و برفی هاگن است که راه اصلی برای عبور از کوه‌های واقع در غرب نقشه هم به شمار می‌رود و البته انتهای آن هم به رودخانه داکوتا در جنوب وصل می‌شود. 

همچنین علاوه بر تصاویر و اطلاعات بالا، یک سری تصویر دیگر هم از بازی منتشر شده است که در ادامه، می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

بازی Red Dead Redemption 2

همان‌طور که اعلام کردیم، بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۴ آبان منتشر خواهد شد. در دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش سازندگان تصاویری از کاراکتر‌های آن هم منتشر کرده بودند. همچنین می‌توانید جدید‌ترین مصاحبه سازندگان این بازی با محوریت ویژگی‌های مختلف آن را در زومجی بخوانید

نظرات خود را در مورد تصاویر جدید بازی با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده