نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

پوسترهایی جدید از فیلم Bohemian Rhapsody منتشر شد

زمان زیادی تا اکران فیلم مورد انتظار Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) باقی نمانده است و امروز پوسترهای جدید و متفاوتی از این فیلم منتشر شد.

چهار پوستر جدید از فیلم مورد انتظار Bohemian Rhapsody (حماسهٔ کولی) شرکت فاکس قرن بیستم منتشر شد و در این پوسترها اشاراتی مستقیم به آهنگ‌های معروف گروه موسیقی افسانه‌ای راک کوئین (Queen) شده است. در این پوسترها از آهنگ‌های معروفی چون We Will Rock You، آهنگ Somebody To Love، آهنگ We Are the Champions و البته Bohemian Rhapsody نام برده شده است. اکانت رسمی توییتر این فیلم، این پوسترها را منتشر کرده است؛ در پایین می‌توانید این پوسترهای متفاوت و زیبا را تماشا کنید:

Queen

 

فیلم Bohemian Rhapsody قرار است به شکل‌گیری گروه معروف Queen، تأثیر موسیقی آن‌ها در دنیای راک و از همه مهم‌تر به زندگی پرفرازونشیب خوانندهٔ دوست‌داشتنی این گروه، یعنی فردی مرکوری با آن صدای خاص و تکرارنشدنی‌اش بپردازد. طبق گفتهٔ سازندگان، در این فیلم لایه‌های پنهان زندگی شخصی فردی مرکوری به تصویر کشیده شده است و خواهیم دید که این خواننده از کجا به جایگاه دست‌نیافتنی‌اش رسید و رابطه‌اش با دوستان، اعضای گروه و طرفداران چگونه بوده است. برخی اجراهای بزرگ گروه Queen در فیلم بازسازی شده است که مسلماً برای طرفداران قدیمی این گروه لحظات خاطره‌انگیز و شیرینی را خلق خواهد کرد؛ البته در صورتی که فیلم از کیفیت لازم برخوردار باشد و امید می‌رود که همین‌طور باشد و طرفداران بی‌صبرانه منتظر تماشای ساختهٔ تقریباً مشترک برایان سینگر و دکستر فلچر هستند. همان‌طور که می‌دانید پاییز سال گذشته بود که کمپانی فاکس قرن بیستم با انتشار یک بیانیه ساده و بسیار کوتاه اعلام کرد که برایان سینگر دیگر کارگردانی فیلم Bohemian Rhapsody را بر عهده نخواهد داشت. مشکلات بین برایان سینگر و استودیو سازندهٔ فیلم در نهایت حل نشد و دکستر فلچر، بازیگر و کارگردان بریتانیایی، به‌عنوان کارگردان جدید فیلم Bohemian Rhapsody معرفی شد. البته طبق خبری که چندی پیش توسط مجلهٔ امپایر منتشر شد، سازندگان اعلام کردند نام شخصی که به‌عنوان کارگردان در تیتراژ فیلم آورده می‌شود، برایان سینگر خواهد بود.

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Bohemian Rhapsody بر عهده آنتونی مک‌کارتن، نویسنده فیلم The Theory of Everything (نظریه همه چیز)، بوده که برای نوشتن فیلمنامه آن فیلم، نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین فیلمنامهٔ اقتباسی نیز شده است. رامی ملک در نقش فردی مرکوری، بن هاردی در نقش راجر تیلور، جوزف مازلو در نقش جان دیکن، گویلیم لی در نقش برایان می، لوسی بوینتون در نقش مری آستین، آلن لیچ در نقش پل پرنتر، آرون مک‌کاسکر در نقش جیم هاتن، آیدان گیلن در نقش جان رید، تام هولندر در نقش جیم بیچ و مایک مایرز در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bohemian Rhapsody حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند.

فیلم Bohemian Rhapsody قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ماه ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده