نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

نوه جک نیکلسون در فیلم جدید جردن پیل بازی می‌کند

دوک نیکلسون، نوه جک نیکلسون تکرارنشدنی، قرار است در فیلم Us (ما) که کارگردانی آن بر عهدهٔ جردن پیل است، ایفای نقش کند.

طبق گزارش سایت وِرایتی، دوک نیکلسون، نوهٔ هنرپیشه تکرارنشدنی، دوست‌داشتنی و معروف سینمای هالیوود، یعنی جک نیکلسون، قرارداد بازی در فیلم جدید جردن پیل، کارگردان فیلم تحسین‌شدهٔ Get Out (برو بیرون) را امضاء کرده است و قرار است شاهد اولین نقش‌آفرینی نوهٔ جک نیکلسون در تریلر اجتماعی این کارگردان آمریکایی باشیم. نام پدربزرگ دوک نیکلسون بسیار بزرگ است و باید دید نوهٔ بازیگر فیلم‌هایی چون The Shining (درخشش)، The Departed (رفتگان)، The Bucket List (لیست آرزوها)، As Good as It Gets (بهتر از این نمیشه)، Chinatown (محلهٔ چینی‌ها) و بسیاری آثار درخشان دیگر، در اولین تجربهٔ حرفه‌ای کاری خود چگونه ظاهر خواهد شد.

در فیلم Us (ما) بازیگرانی چون لوپیتا نیونگو (بازیگر فیلم Black Panther)، وینستون دوک (بازیگر فیلم Black Panther)، الیزابت ماس (بازیگر سریال The Handmaid’s Tale) و تیم هایدکر (بازیگر فیلم Ant-Man and the Wasp) نقش‌های اصلی را ایفا خواهند کرد. از دیگر بازیگران جدیدی که به این فیلم پیوسته‌اند می‌توان به شاهادی رایت جوزف، ایون الکس، مدیسون کری، کالی شلدون و نوئل شلدون اشاره داشت.

جردن پیل بیشتر برای کارگردانی فیلم Get Out شناخته شده است که برای نوشتن فیلمنامهٔ این فیلم جایزه اسکار بهترین فیلمنامهٔ اورجینال را دریافت کرد و بدین ترتیب او به اولین سیاه پوستی تبدیل شد که موفق به دریافت این جایزه شد. ساختهٔ کم هزینهٔ کمپانی بلوم هاوس، در گیشه نیز عملکردی عالی داشت و با بودجهٔ ۴.۵ میلیون دلاری، به فروش ۲۵۵ میلیون دلاری دست یافت. این فیلم در جشنواره‌های مختلف نامزد و برندهٔ جوایز زیادی نیز شد. همچنین فیلم Get Out در چهار بخش بهترین بازیگر مرد، بهترین فیلمنامهٔ اورجینال، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم، نامزد دریافت جایزه در نودمین مراسم سالیانه اسکار شد. طبق صحبت‌های پیشین جردن پیل، فیلم جدیدش نیز تا حدودی شبیه به ساختهٔ اولش خواهد بود و باید منتظر ماند و دید به موفقیت‌های فیلم Get Out می‌رسد یا خیر.

جردن پیل علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلم Us را نیز بر عهده دارد و کمپانی مانکی‌پا پروداکشنز (Monkeypaw Productions) که متعلق به جردن پیل است، وظیفهٔ ساخت و تولید پروژهٔ جدید را بر عهده خواهد داشت. از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم می‌توان از شان مک‌کتریک، جیسون بلوم از کمپانی پرآوازهٔ بلوم هاوس و یان کوپر به همراه دنیل لوپی از کمپانی مانکی‌پا پروداکشنز، نام برد.

هنوز جزئیاتی از داستان فیلم Us منتشر نشده است و تنها می‌دانیم فیلمی تریلر با شباهت‌هایی به فیلم Get Out در حال ساخت است. گفتنی است کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) فیلم Us را برای اکران در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۷) در نظر گرفته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده