// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

آپدیت 5.41 بازی Fortnite منتشر شد

استودیو اپیک گیمز آپدیت 5.41 بازی Fortnite را منتشر کرد که محتوایی نظیر نسخه جدید آیتم Port-a-Fortress را به بازی اضافه می‌کند.

در حالی که به انتهای فصل 5 بازی Fortnite نزدیک می‌شویم استودیو اپیک گیمز (Epic Games) پیش از آغاز شدن فصل 6، محتویات جدیدی را برای بخش بتل رویال این بازی در نظر گرفته است. در این میان بروزرسانی جدیدی برای فورتنایت منتشر شده که نسخه این بازی را به ۵.۴۱ ارتقا می‌دهد.

آپدیت جدید، Spiky Stadium را به حالت Playground اضافه می‌کند و نسخه لجندری آیتم Port-a-Fortress را هم در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. آیتم یاد شده که در اوایل تابستان سال جاری معرفی شده بود می‌تواند پس از پرتاب شدن به یک برج تبدیل شود. سازندگان در این باره نوشته‌اند:

Port-a-Fortress را پرتاب کنید و مبارزات خود را به ارتفاعات بالاتر ببرید.

در ادامه می‌توانید نگاهی به عکس داخل بازی بیندازید که پیش از انتشار آپدیت به نمایش درآمده بود.

Fortnite

آپدیت جدید فورتنایت همچنین میزبان حالت جدید Soaring Solos است که برای مدتی محدود در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. اپیک گیمز این حالت را به این شکل توصیف کرده است:

بتل رویال کلاسیک با گلایدر که با فشردن کلید پرش، در هنگام سقوط از ارتفاعات زیاد، می‌توان از آن استفاده کرد.

برای مشاهده فهرست تغییرات آپدیت اخیر می‌توانید به وب‌سایت منبع مراجعه کنید.

اپیک گیمز به تازگی به طور هفتگی آیتم‌های جدیدی را برای بازی Fortnite معرفی می‌کند. هفته گذشته با انتشار آپدیت 5.40 شاهد اضافه شدن آیتمی به نام Suppresed Assault Rifle بودیم. البته در آن سو سازندگان سلاح‌های دیگری را به طور دوره‌ای از دسترس کاربران خارج می‌کنند و داخل Vault می‌گذارند که به تازگی شاهد حذف شدن اسلحه Drum Gun بودیم. باید بدانید که سلاح‌های یاد شده به طور کلی از بازی حذف نمی‌شوند و احتمال دارد که سازندگان آن را دوباره به بازی برگردانند.

فصل پنجم بازی فورتنایت قرار است در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر ماه) به پایان برسد. اگر هنوز چالش‌های این فصل را انجام نداده‌اید می‌توانید با مراجعه به مطلب راهنمایی آن در زومجی آنها را به اتمام برسانید و از آیتم‌های آن بهره‌مند شوید. فصل ۵ این بازی شامل ۱۰ چالش هفتگی می‌شد. چندی پیش سازندگان مسابقات فصل بعدی این رشته را معرفی کردند که بیش از ۱۰ میلیون دلار جایزه در خود جای داده است. در انتها نیز می‌توانید به نسخه فورتنایت بازی رومیزی مونوپولی نگاهی بیندازید. برای اطلاع از خبر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

نظرات خود را در مورد آیتم جدید بازی فورتنایت با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده