نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

آنجلینا جولی در فیلم The Kept حضور خواهد داشت

آنجلینا جولی، بازیگر فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت ۲)، در فیلم The Kept حضور خواهد داشت و ایفاگر نقش اصلی خواهد بود.

آنجلینا جولی، هنرپیشه و کارگردان محبوب سینمای هالیوود، قرار است نقش اصلی را در فیلم The Kept ایفا کند؛ حق امتیاز ساخت این فیلم را کمپانی فیلمسازی امپرتیو اینترتینمنت (Imperative Entertainment) خریداری کرده است و آنجلینا جولی یکی از تهیه‌کنندگان اصلی پروژه نیز خواهد بود.

فیلم The Kept بر اساس رمانی با همین عنوان، نوشتهٔ جیمز اسکات و منتشرشده در سال ۲۰۱۴، ساخته خواهد شد. رمان جیمز اسکات داستان خانواده‌ای در سال ۱۸۹۷ را روایت می‌کند که دچار مصیبتی تلخ می‌شوند. داستان از این قرار است که گذر سه قاتل به مزرعه‌ٔ دورافتاده‌ای در بخش شمالی ایالت نیویورک می‌افتد و این سه قاتل به خانواده‌ای که در آن مزرعه زندگی می‌کنند رحم نمی‌کنند و همه را می‌کشند. زن میانسالی با نام السپت هاول هنگامی که به خانه بازمی‌گردد، می‌بیند همسر و چهار فرزندش به قتل رسیده‌اند. پیش از آنکه السپت هاول متوجه شود که پسر ۱۲ساله‌اش با نام کالب زنده بوده و در کابینت آشپزخانه پنهان شده است، تیری به سمت وی شلیک می‌شود و وی را نقش زمین می‌کند و از اینجا به بعد کالب مسئولیت مراقب از مادر را تا زمان بهبودی وی بر عهده می‌‌گیرد تا بعد از بهتر شدن حال السپت هاول، هر دو با هم در هوایی سرد و غیرقابل تحمل به دنبال افرادی که مسبب این مصیبت هستند، بگردند. رمان The Kept توسط انتشارات هارپر کالینز (Harper Collins) منتشر شد.

Angelina Jolie

دن فریدکین از کمپانی امپرتیو اینترتینمنت و بردلی توماس از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. جیلیان آپفلبام، رئیس بخش فیلمسازی کمپانی امپرتیو اینترتینمنت نیز در طول مراحل ساخت و تولید این فیلم، سرپرستی پروژه را بر عهده خواهد داشت.

آنجلینا جولی به‌تازگی بازی در فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت ۲) را به پایان رسانده است و در حال حاضر در فیلم Come Away که پیش در‌آمد دو داستان Peter Pan (پیتر پن) و Alice in Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب) محسوب می‌شود، همبازی دیوید اویلوو است. کارگردانی فیلم فانتری و لایو اکشن Come Away، بر عهدهٔ برندا چپمن خواهد بود و این فیلم، اولین فیلمی است که این کارگردان به تنهایی مراحل ساخت آن را انجام خواهد داد. آنجلینا جولی همچنین صداپیشگی یکی از شخصیت‌های اصلی انیمیشن The One and Only Ivan کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) را بر عهده خواهد داشت. نویسندگی فیلمنامهٔ The Kept بر عهدهٔ آلیس برچ است که سابقهٔ نگارش فیلمنامهٔ Lady MacBeth (بانو مکبث) را در کارنامهٔ کاری خود دارد.

گفتنی است کمپانی فیلمسازی امپرتیو اینترتینمنت در حال حاضر مشغول تولید و ساخت فیلم درام The Mule است که تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را کلینت ایستوود بر عهده دارد؛ کلینت ایستوود به همراه بردلی کوپر، دو بازیگر اصلی این فیلم هستند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده