// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

تصویر نینجا، استریمر معروف فورتنایت، روی جلد مجله ESPN قرار گرفت

با رونمایی از جلد مجله ESPN مشخص شد که تصویر نینجا، روی جلد جدیدترین شماره این مجله قرار دارد.

اگر از دنبال کنندگان اخبار بازی‌های ویدیویی یا بازیکنان بازی Fortnite باشید، حتما نام تایلر بلوینز ملقب به نینجا را شنیده‌اید. وی یک بازیکن حرفه‌ای باز‌ی‌های ویدیویی است که به لطف بازی فورتنایت و بازی فوق‌العاده‌اش در این بازی توانست به سرعت جایگاه خود را در میان استریمرهای بازی‌های ویدیویی پیدا کند. هم‌اکنون وی را می‌توان یکی از برترین استریمرهای موجود دانست که رکوردهایی را در این زمینه به نام خود ثبت کرده است.

در گذشته اعلام شده بود که نینجا توانسته رکورد بیشترین بازدید کننده در شبکه توییج را از آن خود کند. یکی از استریم‌های وی ۶۲۸ هزار بازدید کننده به صورت همزمان را به خود اختصاص داده بود. در جریان آن ویدیو Ninja به همراه دریک، تراویس اسکات و جوجو اسمیت-شوستر مشغول بازی کردن Fortnite بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مجله ESPN کاور جدیدترین شماره خود را رونمایی کرده است.

با رونمایی از جدیدترین کاور این مجله، شاهد تصویر نینجا روی جلد مجله ESPN هستیم؛ از این رو نینجا اولین بازیکن حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی لقب گرفت که تصویرش روی جلد مجله ESPN قرار گرفته است. تایلر بلوینز با انتشار تصویر زیر در حساب کاربری توییترش اعلام کرد که بسیار خوشحال است که تصویرش روی جلد ESPN جای گرفته و توانسته است اولین بازیکن حرفه‌ای باشد که این افتخار نصیب‌اش شده است.

نظر شما کاربران زومجی در مورد نینجا و نحوه بازی کردن‌اش چیست؟

تصویر نینجا روی جلد ESPN


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده