// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ عرضه بازی South Park: The Stick of Truth برای نینتندو سوییچ مشخص شد

بازی South Park: The Stick of Truth در تاریخ ۳ مهر ماه برای کاربران نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، ناشر بازی South Park: The Stick of Truth، تاریخ عرضه این بازی را برای نینتندو سوییچ اعلام کرد. بازی South Park: The Stick of Truth در تاریخ سه مهر ماه (۲۵ سپتامبر) با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. یوبیسافت اعلام کرده است که برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی به صورت فیزیکی و از طریق خرده‌فروشی‌ها ندارد.

از این رو کاربران برای خرید بازی South Park: The Stick of Truth باید به فروشگاه eShop نینتندو مراجعه کنند. این خبر در حالی است که در گذشته، یوبیسافت در جریان گزارش مالی سه ماهه اول سال مالی ۲۰۱۸ - ۲۰۱۹ خود اعلام کرده بود که South Park: The Stick of Truth تا قبل از پایان ماه سپتامبر عرضه می‌شود. بازی South Park:: The Stick of Truth برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و استودیو Obsidian Entertainment وظیفه‌ی ساخت آن را برعهده داشت.

این بازی در ادامه برای کنسول‌های نسل هشتمی پورت شد. بازی South Park: The Stick of Truth دارای المان‌های نقش آفرینی با ظاهری طنز است که مشکلات جامعه را در قالب طنز بیان می‌کند. جدیدترین نسخه از مجموعه South Park، بازی South Park: The Fractured but Whole است که در ماه اکتبر ۲۰۱۷ روانه بازار شد و توانست از زومجی نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

اصلی‌ترین نقطه قوت بازی South Park: The Fractured but Whole، انتقال درست حس و حال مجموعه ساوت پارک به مخاطب است و در این بازی هم همان طنز بزرگسالانه و خاص انیمیشن‌ها را شاهد هستیم و از طرف دیگر بازی داستان خیلی خوبی هم روایت می‌کند و با گیم پلی خوبش، می‌تواند مخاطب را برای تقریبا ۱۵ ساعت سرگرم کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده