نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

پوستر جدید فیلم Venom شخصیت‌های آن را نشان می‌دهد

پوستر جدیدی از فیلم Venom با بازی تام هاردی منتشر شده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی فیلم هستیم.

به‌تازگی پوستر سینماهای IMAX فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی، منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. در این پوستر شاهد حضور شخصیت ونوم و ادی براک با بازی تام هاردی، دکتر کارلتون دریک ملقب به رایوت (Riot) با بازی ریز احمد و انه وینگ (همسر سابق ادی براک) با بازی میشل ویلیامز هستیم. همچنین در بخش‌هایی از پوستر شاهد مبارزه ونوم با رایوت و برخی از اتفاقات فیلم نیز هستیم. این پوستر در واقع برای تبلیغ فیلم Venom در بازار بین المللی است که کمپانی سونی پیکچرز امیدوار است تا شاهد عملکرد موفق این فیلم در این بازار مانند بازار آمریکا باشد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Venom Poster

هفته گذشته بود که درجه سنی و مدت زمان فیلم Venom تایید و اعلام شد که طبق آن، فیلم ونوم با درجه سنی PG-13 به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین مدت زمان این فیلم مورد انتظار نیز حدود ۱ ساعت و ۵۲ دقیقه یا به عبارتی ۱۱۲ دقیقه خواهد بود. گفته می‌شود که این فیلم با بودجه‌ای در حدود ۱۰۰ میلیون دلار تولید شده است. تام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر امسال (۱۳ مهر) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بوده است. اسکات روزنبرگ، جف پینکنر و کلی مارسل، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ونوم را بر عهده داشته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده