نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

اولین تریلر فیلم ترسناک Apostle منتشر شد

همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، شبکه نتفلیکس اولین تریلر فیلم Apostle با بازی دن استیونز را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Apostle (فرستاده) منتشر شده است. همانطور که هفته گذشته وعده داده شده بود، شبکه نت فلیکس اولین تریلر این فیلم ترسناک را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم هستیم. در این تریلر توماس ریچاردسو با بازی دن استیونز به جزیره‌ای سفر می‌کند که در آن یک فرقه به رهبری پیامبر مالکو با بازی مایکل شنی قرار دارند و در طول تریلر شاهد اتفاقاتی هستیم که برای توماس در این جزیره رخ می‌دهد. توماس برای اینکه بتواند از این جزیره فرار کند باید در برابر اتفاقات ماور الطبیعه و یک موجود شبیه به انسان مقابله کند که ظاهرا وظیفه‌اش شکار انسان‌ها و افراد خارج از این فرقه است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

داستان فیلم Apostle در لندن سال ۱۹۰۵ روایت می‌شود. این فیلم داستان یک پسر ولخرج به نام توماس ریچاردسو با بازی دن استیونز را روایت می‌کند که به خانه خود بازگشته است و متوجه می‌شود که آندریا ریچاردسون با بازی لوسی بوینتون که خواهرش است، به عنوان خون‌بها در اختیار یک فرقه مذهبی است. توماس تصمیم می‌گیرد تا به هر قیمتی که شده خواهرش را نجات دهد و به همین منظور به جزیره جادویی که این فرقه در آن به رهبری پیامبر مالکوم با بازی مایکل شین، حضور دارند، سفر می‌کند. همان‌طور که توماس در تلاش است به این فرقه در جزیره نفوذ کند، رازهایی از فساد جامعه خودش را کشف می‌کند و این رازها بسیار بدتر از تصورات او هستند.

دن استیونز، لوسی بوینتون، مایکل شین، مارک لویس جونز، بیل میلنر و کریستین فروست، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Apostle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گرت ایوانز، کارگردان فیلم The Raid (یورش) و فیلم The Raid: Berandal (یورش: برندال)، کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Apostle را بر عهده داشته است.

فیلم Apostle قرار است در تاریخ ۱۲ اکتبر امسال (۲۰ مهر) از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده