// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل One More Button: دکمه‌های هدایت

بازی موبایل One More Button چشم‌‌انداز جدیدی را برای بازی‌های معمایی ایجاد می‌کند و گیم پلی بسیار جذابی دارد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل One More Button توسط Tommy Soreide Kjaer ساخته شده است و مراحل معمایی خلاقانه و خوش‌ساختی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. بازیکنان برای موفقیت باید خوش‌فکر و خلاق باشند و روش‌های جدیدی را برای حل تمامی‌ مراحل به کار ببرند. سیستم معمایی این بازی اندروید و آیفون منحصربه‌فرد است و آن را تاکنون در کمتر جایی دیده‌اید.

در بازی One More Button شما کنترل شخصیتی را بر عهده دارید و باید او را از موانع عبور دهید و از در خروجی به مرحله بعدی بروید. این کار چندان ساده‌ای نیست و چالش‌های زیادی را برای برداشتن موانع پیش رو خواهید داشت. بازی ریتم ساده‌ای دارد و قرار است با دکمه‌های جهت‌نما، شخصیت بازی را به سمت بیرون هدایت کنید. دکمه‌های جهت‌نما بخشی از خود بازی هستند و می‌توانند مانعی بر سر راه شما نیز باشند. این موانع معمولا به صورت قفل‌هایی هستند که دقیقا روی محل خروجی بازی قرار داده شده‌اند و باید با هدایت دکمه‌های جهت‌دار به موقعیت درست، آن‌ها را باز کنید. نکته جالب ماجرا دقیقا روی همین بلوک‌های جهت‌دار است که قرار است با آن‌ها شخصیت را حرکت دهید. این که آن‌ها جزوی از خود بازی هستند، چالش و خلاقیت جدیدی محسوب می‌شود و تاکنون آن را در کمتر بازی‌ای دیده‌اید. همانطور که گفتیم خلاقیت در شیوه‌ی استفاده از ویژگی‌های هر یک از مراحل اهمیت زیادی دارد و باید با زیرکی استفاده صحیحی را از بلوک‌های جهت‌دار داشته باشید.

One More Button

محیط One More Button در عین سادگی و مینیمال بودن، جذابیت خاص خود را دارد. پس‌زمینه‌ هر یک از مراحل از ترکیب رنگی خاص و متنوعی بهره می‌برد که این موضوع مانع تکراری شدن هر یک از مراحل بازی شده است. جزئیات ریز گرافیکی به همراه انیمیشن‌های پویا، در شخصیت و محیط بازی دیده می‌شود. بازی چشم‌انداز جدیدی برای دیگر آثار سبک معمایی محسوب می‌شود و قرار است پایه‌گذار عرضه آثار مشابه دیگری باشد. رفته رفته باید به سیستم کنترل بازی عادت کنید و سرعت بیش‌تری به حرکت شخصیت بدهید. شاید حتی بعد از مدت‌ها، این روند کنترل به مذاق‌تان خوش نیاید، اما قطعا همین چالش اضافه می‌تواند نظر مثبت علاقه‌مندان آثار معمایی را جلب کند. ترتیب قرارگیری مراحل طوری است که می‌توانید خودتان انتخاب کنید و از مسیرهای مختلف برای رسیدن به اتاق‌های دیگر استفاده کنید. امکان تجربه تمامی‌ مراحل نیز فراهم شده است.

One More Button

دکمه‌های کنترلی، جزوی از خود بازی هستند

در صورتی که حرکتی را اشتباهی انجام دهید، دیگر نمی‌توانید در بازی One More Button به عقب بازگردید و باید از ابتدا همان مرحله را آغاز کنید. این اشتباه‌ها در بازی زیاد رخ می‌دهند و معمولا حرکاتی هستند که باعث می‌شوند مراحل به هیچ روشی به پایان نرسند. پس حتما باید تمامی‌ حرکت‌های خود را پیش‌بینی کنید و قبل از انجام دادن آن‌ها، به فکر عواقب حرکت باشید؛ در غیراین‌صورت تمام زحمات‌تان به باد می‌رود. شما تنها می‌توانید بلوک‌ها را هل دهید و امکان کشیدن آن‌ها را ندارید؛ پس بلوک‌هایی که در کنار دیوار قرار دارند، محدودیت حرکت دارند و باید دقت زیادی در قبال آن‌ها داشته باشید. بازی عناصری دارد که جهت بلوک‌های کنترلی را عوض می‌کند و بازیکن می‌تواند از آن‌ها برای حرکت شخصیت استفاده کند. هیچ تضمینی وجود ندارد که بازیکن چهار جهت حرکتی را داشته باشد؛ به همین دلیل این عناصر می‌توانند امکان کنترل بهتر شخصیت بازی را فراهم کنند و باید به فکر هدایت بلوک‌های خود به سمت این موقعیت‌های ویژه باشید.

بازی موبایل One More Button در ارائه یک تجربه منحصربه‌فرد موفق ظاهر می‌شود و علاقه‌مندان به سبک پازل را راضی می‌کند. بازی تمامی چالش‌های موردنیاز برای تفکر و خلاقیت بازیکنان را دارد و می‌تواند تا مدت‌ها سرگرم‌کننده باشد. بازی بیش‌تر از اینکه روی حل پازل استور باشد، روی تمرکز حواس و داشتن سرعت عمل پیاده سازی شده است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون One More Button


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده