نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۲۳: از بهترین بازی های استراتژی تا ناامیدکننده‌ ترین دنباله‌های تاریخ

لودینگ در بیست و سومین قسمت خود به سراغ بازی‌های استراتژی رفته است و همچنین از ناامیدکننده‌ترین دنباله‌های تاریخ حرف زده است.

باز هم دوشنبه شب و باز هم برنامه مخصوص بازی زومجی با اسم لودینگ. این هفته، بالاخره پس از درخواست‌های فراوان، به بازی‌های استراتژی رسیدیم؛ بازی‌هایی که بدون شک یکی از خاطره‌انگیزترین ژانرها برای ما بودند و بسیاری از ما بازی کردن جدی خود را با این بازی‌ها آغاز کردیم. مطمئن هستم اگر از طرفداران بازی‌های استراتژی قدیمی باشید، هرگز فارسی حرف زدن تمدن پرشیا را در بازی Age of Empires II فراموش نمی‌کنید. در لودینگ ۲۳، بهترین بازی‌های استراتژی تاریخ را انتخاب کردیم.

در ادامه لودینگ و به مناسبت ضعیف ظاهر شدن بازی Shadow of the Tomb Raider که در بررسی زومجی نمره متوسط ۶ را به خود اختصاص داد،‌ به دنباله‌های ضعیف بازی‌ها سر زده‌ایم؛ بازی‌هایی که با ساخته شدنشان به طور کلی تمام خاطرات خوب ما از نسخه‌های قبلی را خراب کردند و باعث شدند برای همیشه نام مجموعه‌های محبوب خدشه‌دار شود. در ادامه لودینگ این هفته و در آیتمی جذاب به سراغ مراحل جذاب و مخفی برخی از بازی‌ها رفته‌ایم که به احتمال خیلی زیاد از وجود آنها خبر نداشتید.

مانند همیشه، در بخش تازه‌ها با میثم همراه شدیم و سری به بازی‌هایی زدیم که قرار است در هفته آینده منتشر شوند و در بخش دماسنج نیز مهم‌ترین و غیرمهم‌ترین اخبار هفته را به سمع و نظر شما رساندیم. با ما همراه شوید و به تماشای قسمت بیست و سوم لودینگ بنشینید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده