// دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تریلر گیم پلی بازی Age of Wonders: Planetfall

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو در جریان یک برنامه اینترنتی در توییچ، ویدیو گیم پلی بازی شهرسازی Age of Wonders: Planetfall را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) در اوایل سال جاری در جریان نمایشگاه PDXCON 2018 از بازی Age of Wonders: Planetfall رونمایی کرد که در سبک شهرسازی با حال و هوای علمی تخیلی و گیم پلی نوبتی است. حال در جدیدترین اخبار بازی ناشر این پروژه با همکاری سازنده بازی یعنی استودیو ترایامف (Triumph Studios) اولین تریلر گیم پلی آن را منتشر کردند.

بازی Age of Wonders: Planetfall به کاربران اجازه می‌دهد که پس از نابودی امپراطوری، شهر رویایی خود را در دنیایی مدرن بسازند و از جامعه خود نگهداری کنند. به گفته سازندگان بازی بخش کمپین بسیار غنی خواهد داشت. همچنین بخش چند نفره رقابتی نیز به همراه نقشه‌های مختلف در بازی تعبیه شده است.

ویدیو گیم پلی بازی Age of Wonders: Planetfall در واقع از برنامه استریم کمپانی پارادوکس ضبط شده است. تریلر جدید که به مدت ۲۶ دقیقه است از ویدیو کامل استریم که به مدت ۱ ساعت پخش شده است، ضبط شده است. سازندگان در طی استریم، ابتدا سیستم خلق کاراکتر و شخصی‌سازی بازی را به نمایش گذاشتند. در ادامه روند جمع آوری منابع نیز به اشتراک گذشته شد که به سیستم مبارزات نوبتی ختم شد. در انتهای استریم سازندگان همچنین به سوال‌های طرفداران پاسخ دادند.

در پایین قسمتی از ویدیو گیم پلی بازی Age of Wonders: Planetfall را تماشا و دانلود کنید. همچنین برای مشاهده لایو استریم کامل نیز می‌توانید از طریق این لینک به کانال رسمی پارادوکس اینتراکتیو مراجعه کنید و از تمامی محتویات این استریم با خبر شوید.

بازی Age of Wonders: Planetfall برای پی سی و کنسول‌ها در حال توسعه است و در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۹ میلادی به دست بازیکنان می‌رسد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک شهر سازی آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده