نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

شایعه: سریال Batgirl برای سرویس استریم دی سی یونیورس در دست ساخت است

طبق شایعات منتشر شده، ممکن است شاهد ساخت و انتشار سریال Batgirl (بت گرل) برای شبکه دی سی یونیورس باشیم.

سرویس استریم دی سی یونیورس (DC Universe) از روز گذشته آغاز به کار کرد و برای این سرویس استریم سریال‌های لایو اکشنی چون سریال Titans (تایتان‌ها)، سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ)، سریال Stargirl (استارگرل)، سریال Doom Patrol (دووم پاترول) و سریال Metropolis (متروپلیس)، نیز در دست ساخت هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Batgirl نیز ممکن است به این سریال‌ها اضافه شود. طبق خبر و شایعه‌ای که وب‌سایت FandomWire منتشر کرده، سرویس استریم دی‌سی یونیورس سفارش ساخت یک سریال لایو اکشن براساس شخصیت بت گرل را صادر کرده که فصل اول این سریال قرار است در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شود.

با اینکه این خبر هنوز رسما تایید نشده است، اما این وب‌سایت ادعا می‌کند که فیلمبرداری و تولید سریال Batgirl از ماه فوریه سال ۲۰۱۹ (بهمن یا اسفند امسال) آغاز خواهد شد و این سریال قرار است در طول سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دی‌سی یونیورس منتشر شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست و مشخص نیست که چه کسی قرار است نقش باربارا گوردون را در این سریال بازی کند و حال باید دید که ساخت سریال Batgirl چه تاثیری را روی اقتباس سینمایی آن خواهد گذاشت. فروردین سال گذشته کمپانی برادران وارنر ساخت فیلم Batgirl به کارگردانی جاس ویدون را رسما تایید و اعلام کرد.

با این حال، ویدون پروژه ساخت فیلم Batgirl را در اسفند سال گذشته ترک کرد و در حال حاضر این پروژه وضعیت شفاف و روشنی ندارد. همچنین به نظر نمی‌رسد که شاهد حضور شخصیت بت گرل در فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) که یکی از شخصیت‌های دنیای کامیک آن است، نیز باشیم و این احتمال وجود دارد که این شخصیت راه دنیای تلویزیون را به‌جای دنیای سینما در پیش بگیرد. با این حال، این احتمال وجود دارد که مانند سریال The Flash (فلش) که دارای یک اقتباس سینمایی متفاوت نیز خواهد بود، شخصیت بتگرل نیز همزمان در دنیای سینما و تلویزیون حضور داشته باشد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده