نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶

ملاقات رابین با رابین در ویدیوی جدید سریال Titans

ویدیوی جدیدی از سریال Titans منتشر شده که در آن شاهد ملاقات دو نسخه متفاوت از شخصیت رابین هستیم.

از روز گذشته و مصادف با روز بتمن که هر ساله توسط طرفداران این ابرقهرمان بسیار محبوب به مناسبت اولین حضور شوالیه تاریکی در کامیک Detective Comics جشن گرفته می‌شود، سرویس استریم دی سی یونیورس (DC Universe) کار خود را رسما آغاز کرد. به همین مناسبت اولین قسمت از برنامه DC Daily (دی‌سی دیلی) که تقریبا در آن تمامی مجریان آن حضور داشتند، پخش شد و در طول این برنامه ویدیوی جدیدی از سریال Titans (تایتان‌ها) منتشر شد که در آن دو نسخه متفاوت از شخصیت رابین با یکدیگر ملاقات می‌کنند. هفته گذشته تصاویری از ملاقات دیک گریسون با بازی برنتون توایتز و جیسون تاد با بازی کران والترز منتشر شد و حال در این ویدیو اولین ملاقات این دو شخصیت نمایش داده می‌شود که در آن جیسون تاد خود را به دیک گریسون به عنوان رابین جدید معرفی می‌کند و در ادامه در مورد تجربه‌اش با بتموبیل می‌گوید. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون (رابین)، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی (Beast Boy)، لیندزی گورت در نقش کارآگاه ایمی رهرباخ، برونو بیچیر در نقش کتر نایلز کولدر (رئیس)، کران والترز در نقش جیسون تاد (رابین)، آوریل بالبی در نقش ریتا فار (الستا-گرل)، جیک میشلز در نقش رباتمن، کانر لزلی در نقش واندر گرل، دوین مورفی در نقش نگاتیو من و سیموس دور در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

سریال Titans قرار است در تاریخ ۱۲ اکتبر امسال (۲۰ مهر) از سرویس استریم شبکه دی‌سی یونیورس منتشر شود. فصل اول این سریال در ۱۲ قسمت تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده