نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱

انیمه Batman Ninja به نتفلیکس می‌آید

سرویس استریم نتفلیکس تاریخ پخش انیمهٔ محبوب Batman Ninja (بتمن نینجا) کمپانی برادران وارنر را اعلام کرد.

بسیار از طرفداران دو شخصیت محبوب بتمن و جوکر، هنوز فرصت تماشای انیمهٔ خوش‌ساخت Batman Ninja (بتمن نینجا) کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) را پیدا کرده نکرده‌اند و اکنون سرویس استریم نتفلیکس، فرصت فوق‌العاده‌ای به طرفداران داده است تا این انیمه را از طریق این سرویس تماشا کنند. سرویس استریم نتفلیکس امروز اعلام کرد که انیمهٔ Batman Ninja در تاریخ ۲۶ اکتبر سال جاری (۴ آبان‌ماه) روی آنتن این سرویس خواهد رفت.

مری الن توماس، نایب رئیس بخش سرگرمی کمپانی برادران وارنر در رابطه‌ با انیمهٔ Batman Ninja چنین گفت:

انیمهٔ Batman Ninja جشنی تمام عیار از احساسات است، نمایشی جذاب و گیرا در دنیای انیمه همراه با داستانی هیجانی حول محور شخصیت بتمن. همکاران کمپانی ما در کشور ژاپن به‌شکلی فوق‌العاده و باورنکردنی شوالیهٔ تاریکی را به تصویر کشیدند، بتمن، دوستانش و دشمنانش را در دنیایی جدید گردهم آوردند؛ بی‌صبرانه مشتاق پخش این انیمه برای طرفداران هستیم.  

برای آن دسته از طرفدارانی که آشنایی زیادی با انیمهٔ متفاوت کمپانی برادران وارنر ندارد لازم به توضیح است که کارگردانی این انیمه به عهدهٔ جونپی میزوساکی، کارگردان انیمه JoJo's Bizarre Adventure (ماجراجویی عجیب‌وغریب جوجو) بوده و همچنین طراحی شخصیت‌های انیمه Batman Ninja توسط تاکاشی اوکازاکی، طراح انیمهٔ Afuro Samurai (افرو سامورایی) انجام شده است. فیلمنامهٔ این انیمه نیز توسط کازوکی ناکاشیما نویسنده فیلمنامه انیمهٔ Gurren Lagann (گورن لاگان) به رشتهٔ تحریر درآمده است. راجر کریگ اسمیت در نقش بتمن، تونی هیل در نقش جوکر، تارا استرانگ در نقش هارلی کوئین و پویزن آیوی، فرد تاتاسیور در نقش گوریلا گراد و دث استروک، یوری لاونتال در نقش رابین، ویل فریدل در نقش رد رابین، رد هود، تام کنی در نقش پنگوئن، اریک بائوزا در نقش دو چهره، گری دلیسل در نقش زن گربه‌ای و آدام کراسدل در نقش آلفرد پنی‌ورث، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در نسخه انگلیسی انیمه Batman Ninja حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. در انیمهٔ Batman Ninja شاهد حضور شخصیت بتمن در دوره ژاپن فئودال هستیم و این شخصیت در مقابل جوکر، گوریلا گراد و یک ربات غول‌پیکر قرار می‌گیرد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده