نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

Destiny 2 به سومین بازی پر مخاطب ایکس باکس وان در آمریکا تبدیل شد

به لطف انتشار DLC داستانی Forsaken، بازی Destiny 2 به سومین اثر پرمخاطب ایکس باکس وان تبدیل شد.

اخیرا بسته‌ی الحاقی جدید بازی Destiny 2 که Forsaken نام دارد، منتشر شده و اتفاقا با بازخورد خیلی خوبی از سوی منتقدان و کاربرها روبه‌رو شده است. به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با توجه به جدیدترین مطلبی که مایکروسافت منتشر کرده، استقبال بازیکنان از این بسته‌ی الحاقی به قدری شگفت‌آور بوده که حالا، Destiny 2 به سومین بازی پرمخاطب کنسول ایکس باکس وان در آمریکا تبدیل شده است!

پیش از این، بازخوردها به بسته‌های الحاقی داستانی Destiny 2 آن‌چنان هم خوب نبود اما خب با توجه به نقدهای منتشر شده و استقبال بی‌نظیر کاربران از بازی (از جمله تعداد بالای کاربرانی که به بازی بازگشته‌اند)، به نظر می‌رسد که Forsaken توانسته ماموریتش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و نامش را به عنوان بهترین بسته‌ی الحاقی منتشر شده برای این بازی، مطرح کند و جالب است بدانید که نه تنها روی ایکس باکس، بلکه در تمامی پلتفرم‌ها، جامعه‌ی بازیکنان Destiny 2 به شکلی تعجب‌آور گسترش پیدا کرده است.

با توجه به آماری که در سایت DestinyTracker منتشر شده، تا قبل از انتشار بسته‌ی الحاقی Forsaken، تعداد بازیکنان بخش PvP و PvE، به ترتیب از ۵۰۰ هزار و ۱ میلیون نفر بیشتر نمی‌شد اما پس از انتشار این بسته‌ی الحاقی، عددهای پیش‌تر ذکر شده به بیش از دو برابر خود رسیده‌اند و این خبر از موفقیت استودیو سازنده‌ی بازی می‌دهد. حالا روی کنسول ایکس باکس وان، فقط دو بازی فورتنایت و Rainbow Six Siege پر مخاطب‌تر از Destiny 2 هستند.

بازی Destiny 2، جدیدترین اثر استودیو بانجی، را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید. بازی Destiny 2 در زومجی بررسی شده و نمره‌ی ۸ را به‌دست آورده است. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده می‌خوانیم:

هرچند دستینی ۲ در زمینه داستان نمی‌تواند آنچنان که باید بازیکن را درگیر کند، اما این بازی با محیط‌های انبوهی که دارد، قادر است تا ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را وارد ماجراجویی پر هیجانی کند. موسیقی و صداگذاری دستینی ۲ یکی از برجسته‌ترین خصوصیات آن است و با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ‌های طولانی مورد نیاز برای ملحق شدن به بخش چندنفره، آزاردهنده است و باید در آینده بانجی روند پیوستن به بازی‌ها را تسریع ببخشد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده