نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷

اولین تصاویر از حضور شخصیت رباتمن در سریال Doom Patrol منتشر شد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال Doom Patrol منتشر شده که در آن شاهد اولین تصاویر از شخصیت رباتمن هستیم.

مدتی است که فیلمبرداری و تولید سریال Doom Patrol (دووم پاترول) آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از حضور شخصیت رباتمن (Robotman) در پشت صحنه فیلمبرداری این سریال منتشر شده است. رایلی شاناهان موشن کپچر این شخصیت را در سریال بر عهده دارد و در این تصاویر نیز او لباس این شخصیت را بر تن کرده است که ظاهر او بسیار به نسخه کامیک آن شباهت دارد، اما به نظر می‌رسد که در نهایت با جلوه‌های ویژه ظاهر این شخصیت کامل می‌شود. برندن فریز که او را بیشتر برای بازی در سه‌گانه فیلم The Mummy (مومیایی) می‌شناسیم، صداپیشگی شخصیت رباتمن در سریال Doom Patrol را بر عهده دارد. همچنین فریزر قرار است نقش کلیف استیل را در صحنه‌های فلش بک به گذشته سریال Doom Patrol نیز بازی کند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

شخصیت کلیف استیل در یک مسابقه ماشین سواری دچار سانحه مرگبار شود که در طی آن این شخصیت در آستانه مرگ قرار می‌گیرد. در نتیجه مغز او به یک ربات انتقال پیدا می‌کند و شخصیت رباتمن متولد می‌شود. علاوه بر فریزر، دایان گوئررو در نقش کریزی جین، تیموتی دالتون در نقش کتر نایلز کولدر ملقب به رئیس (The Chief)، آلن تودیک در نقش آقای نوبادی (Mr. Nobody)، آوریل بالبی در نقش ریتا فار ملقب به الستی-گرل و جویون وید در نقش سایبورگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Doom Patrol حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

جرمی کارور، نویسنده سریال Supernatural (سوپرنچرال)، کارگردانی هر ۱۳ قسمت فصل اول سریال Doom Patrol را بر عهده خواهد داشت. سریال Doom Patrol قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه استریم جدید دی سی یونیورس (DC Universe) منتشر شود که این سرویس استریم قرار است از امروز که مصادف با روز بتمن است، آغاز به کار کند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده