// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

ویدیو جدید بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep با محوریت موسیقی متن آن

استودیو سازنده بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep یعنی اینگزایل با انتشار تریلری از روند ضبط موسیقی متن آن خبر داد و اطلاعاتی از کمپین آن نیز منتشر کرد.

استودیو اینگزایل اینترتینمنت (InXile Entertainment) با انتشار ویدیویی از بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep قصد دارد کاربران را با روند تنظیم و ضبط موسیقی متن این بازی آشنا کند.

در حالی که موسیقی متن یکی از پایه‌های اصلی این بازی را تشکیل می‌دهد، سازندگان در ویدیو جدید کسانی را که در تنظیم موسیقی این بازی نقش داشته‌اند نشان می‌دهند که در حال نواختن و خواندن موسیقی‌هایی با حال و هوای Celtic هستند. برایان فارگو، موسس استودیو اینگزایل، در مورد موسیقی متن بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep گفت:

موسیقی این بازی یکی از بهترین آثاری است که من تا به امروز عاشقش شده‌ام.

در کنار ویدیو منتشر شده، سازندگان در آن سو اعلام کردند که در جریان کمپین کیک استارتر (Kickstarter) بودجه بیشتری با توجه مبلغ معین شده جمع‌آوری کرده‌اند و در این راستا می‌توانند محتویاتی را که پیش‌تر وعده داده‌ بودند به بازی اضافه کنند. سازندگان حال با تاییدیه استودیو رد هوک (Red Hook) می‌توانند مشعل بازی Darkest Dungeon را در داخل بازی اضافه کنند تا به این شکل، کاربران پس از عرضه بازی به آن دست پیدا کنند.

The Bard’s Tale IV: Barrows Deep

کاربران هم‌اکنون با اضافه کردن نام این بازی به Wishlist خود در پلتفرم‌های Steam ،GOG یا Humble، می‌توانند از سازندگان پشتیبانی کنند. سازندگان اعلام کردند که در صورت رسیدن نفرات به ۳۰۰ هزار در Wishlist، قیمت این محصول از ۳۹.۹۵ به ۳۴.۹۵ دلار کاهش پیدا می‌کند و کاربران با کاهش ۵ دلاری این بازی روبه‌رو خواهند شد. با رسیدن کاربران به ۵۰۰ هزار نفر، علاوه بر اینکه سازندگان ۵ دلار از قیمت این محصول کم خواهند کرد، یک بسته الحاقی رایگان نیز برای تمامی خریداران در نظر گرفته می‌شود.

سازندگان در کمپین جمع‌‌آوری بودجه که به طور اختصاصی در لهستان برگزار شده است اظهار داشتند که اگر ۳۰ هزار نفر از ساکنین این کشور این بازی را در Wishlist خود ثبت کنند، آیتمی با نام Golden Onion به صورت انحصاری به دست آنها می‌رسد. آیتم یاد شده گویا یکی از موارد ارزشمند کشور لهستان را نشان می‌دهد و در بازی به دارندگان The Bard’s Tale IV: Barrows Deep تعلق می‌گیرد.

برایان فارگو در این باره افزود:

ما بسیار خوشحال هستیم که توانستیم به اولین هدف خود در رابطه با جمع‌آوری بودجه دست پیدا کنیم. در مدت زمان کوتاهی که تا عرضه بازی باقی مانده است قصد داریم که هدف دیگری را برای کاربران مشخص کنیم. ما خواهان این هستیم که با این موضوع قیمت بازی را کاهش دهیم تا بتوانیم حتی محتویات بیشتری را برای کاربران توسعه دهیم. این موضوع در حقیقت برای همه سود دارد؛ چرا که اضافه کردن بازی به Wishlist برای کسی هزینه‌ نخواهد داشت.

بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور ماه) از طریق استیم برای کاربران پی سی در دسترس قرار می‌گیرد. بازی همچنین برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، مک و لینوکس نیز توسعه می‌یابد، اما سازندگان هنوز به تاریخ عرضه این بازی روی پلتفرم‌های یاد شده اشاره‌ای نداشته‌اند.

در ادامه می‌توانید ویدیو جدید بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep را با محوریت موسیقی متن آن تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

 نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده