نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

بازیگر سریال Vikings به جمع بازیگران فیلم Midway اضافه شد

الکساندر لودویگ، بازیگر سریال Vikings به جمع بازیگران فیلم Midway (میدوی) به کارگردانی رولاند امریش اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Midway تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، الکساندر لودویگ که بیشتر برای بازی در نقش بیورن آیرن‌ساید در سریال Vikings (وایکینگ‌ ها) شناخته شده است، به جمع بازیگران فیلم Midway اضافه شده، اما اطلاعاتی از نقش لودویگ در این فیلم منتشر نشده است. این فیلم قرار است یکی از نبردهای بزرگ جنگ جهانی دوم را به تصویر بکشد و کارگردانی آن بر عهده رولاند امریش خواهد بود. وس توک نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است و کمپانی لاینزگیت وظیفه انتشار فیلم میدوی را بر عهده دارد.

وودی هارلسون در نقش آدمیرال چستر نیمیتز، لوک ایوانز در نقش فرمانده وید مک‌کلاسکی، پاتریک ویلسون در نقش ادوین لیتون، مندی مور، اد اسکرین، آرون اکهارت، نیک جوناس، تادانابو آسانو، دنیس کواید، لوک کلینتانک، جون کونیمورا، اتسوشی تویوکاوا، دارن کریس و کین جانسون،‌ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Midway حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در حال حاضر فیلم Midway مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند و امریش که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون The Patriot (میهن‌پرست)، فیلم Independence Day (روز استقلال)، فیلم Godzilla (گودزیلا) و فیلم 2012 شناخته می‌شود، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور دارد.

فیلم Midway داستان نبرد دریایی میدوی در اقیانوس آرام را روایت می‌کند که در سال ۱۹۴۲ اتفاق افتاد و در طی آن یک نبرد دریایی سرنوشت‌ساز و بسیار بزرگ بین ارتش ایالات متحده آمریکا با امپراتوری ژاپن را شاهد بودیم. این نبرد دریایی حدود سه روز طول کشید که در طول آن حدود ۳۰۵۷ نفر از نظامیان ژاپنی و حدود ۳۰۷ نفر از آمریکایی‌ها کشته شدند. در سال ۱۹۷۶، یک اقتباس سینمایی دیگر و بسیار پر هزینه از این نبرد توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز تولید و منتشر شد که در این فیلم بازیگران مطرحی چون چارلتون هستون، هنری فوندا، جیمز کابرن، گلن فورد و هال هالبروک حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

فیلم Midway قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده