نویسنده: حمزه سروری
// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

تاریخ انتشار بازی Timespinner مشخص شد

استودیو Lunar Ray Games اعلام کرد که بازی دو بُعدی Timespinner در سبک Metroidvania در تاریخ ۲۵ سپتامبر به پلی‌ استیشن 4 و پلی استیشن ویتا می‌آید.

با اعلام استودیو Lunar Ray Games بازی مستقل و پلتفرمر Timespinner که با الهام از بازی‌های پلتفرمر دو بعدی دهه ۱۹۹۰ ساخته شده است در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر ماه) برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا منتشر خواهد شد. گفتنی است که قیمت این بازی ۱۹.۹۹ دلار آمریکا خواهد بود.

در بازی Timespinner داستان دختر جوانی به نام Lunias را دنبال خواهیم کرد که برای گرفتن انتقام خانواده‌اش از امپراطور در طول زمان سفر می‌کند. این بازی در تابستان ۲۰۱۴ روی کیک‌استارتر با هدف ۵۰ هزار دلاری قرار گرفت که در نهایت با ۱۷۶ هزار دلار به‌کار خود پایان داد و ساخته شد.

گیم‌پلی این بازی از عناصر بسیار منحصربه‌فردی بهره می‌برد؛ مثلاً شما می‌توانید با منجمد کردن زمان، دشمنان پیرامون خود را تبدیل به سکو کنید یا برای حمله به آن‌ها زوایای مناسب‌تری را انتخاب کنید. هر بار که زمان را منجمد می‌کنید از منابع خاک شما کاسته می‌شود و نیاز است که بازیابی شود. حملات در بازی Timespinner بستگی به Orbها دارد؛ برای اجرای حملات جدید و بهتر باید این Orb ها را پیدا کنید و سپس آن‌ها را با هم ترکیب کنید. هر حمله جدید در سه شاخه انشعاب می‌یابد: حمله‌ی مستقیم، حمله با جادو و افزایش اثرپذیری. برای آنلاک شدن قابلیت‌های اثرپذیری و جادوها ابتدا باید با یک شیمی‌دان ملاقات داشته باشید. 

در بازی Timespinner ما شاهد دنیایی کاملاً غنی خواهیم بود که تاریخ و دایره‌المعارف مختص به خود را دارد و هر شخصیت به‌طرز خلاقانه و وسیعی ساخته و پرداخته شده است. هر کوئست پاداش‌های متفاوتی به بازیکن ارائه خواهد داد. کات‌سین‌ها را می‌توان نادیده گرفت. تصمیم‌هایی که در گذشته‌ی دور گرفته شده تأثیرشان بر زمان حال کاملاً ملموس است و این تأثیر عموماً حالتی غیرعمدی دارد. 

در تاریخ ۳ مهر می‌توانید در پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا به تجربه‌ی بازی شورانگیز Timespinner بپردازید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده