// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

تریلر هنگام عرضه بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep منتشر شد

استودیو اینگزایل اینترتینمنت با انتشار تریلر هنگام عرضه بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep، کاربران را با سبک نقش آفرینی و نوبتی آن آشنا کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اینگزایل اینترتینمنت (InXile Entertainment) در آستانه انتشار بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep تریلری از آن با طرفداران در میان گذاشت که در واقع لانچ تریلر بازی به شمار می‌رود.

بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep در ابتدا در ژانویه ۲۰۱۵ میلادی معرفی شد و از طریق کمپین جمع‌آوری بودجه از سوی طرفداران در کیک استارتر (Kickstarter) توانست هزینه توسعه خود را جمع‌آوری کند. بازی مذکور در سبک نقش‌ آفرینی توسعه یافته است و در سال‌های اخیر گویا این سبک در غرب توانسته است محبوبیت خاصی کسب کند؛ چرا که چندین اثر مشابه نیز توانستند در غرب از طریق کیک استارتر بودجه خود را فراهم کنند. در میان این آثار می‌توان به بازی استودیو آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) یعنی Pillars of Eternity و بازی Divinity: Original Sin، ساخته استودیو لاریان، اشاره کرد.

در کنار محتوای اصلی نقش آفرینی، بازی While The Bard’s Tale IV شامل المان‌هایی همچون Dungeon Crawler و مبارزات نوبتی می‌شود که به لطف موتور گرافیکی مدرن آن شاهد گرافیک قابل قبولی از آن هستیم.

بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور ماه) از طریق استیم برای کاربران پی سی در دسترس قرار می‌گیرد. سازندگان در آن سو همچنین در حال توسعه پورت‌ این بازی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، مک و لینوکس هستند که البته از تاریخ راه‌یابی بازی روی پلتفرم‌های یاد شده اطلاعاتی منتشر نشده است.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی The Bard’s Tale IV: Barrows Deep را تماشا و خود را با محتوای منحصربه‌فرد آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک خاص آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده