// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

ReCore: Definitive Edition و چهار بازی دیگر مایکروسافت به فروشگاه استیم اضافه شدند

کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که بازی ReCore: Definitive Edition و چهار بازی دیگر استودیوهای مایکروسافت از طریق استیم قابل خرید هستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که پنج بازی استودیوهای مایکروسافت هم‌‌اکنون از طریق استیم در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته است؛ به عبارتی کاربران استیم می‌توانند با مراجعه به فروشگاه استیم، بازی ReCore: Definitive Edition، بازی Super Lucky’s Tale، بازی Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection، بازی Disneyland Adventures و بازی Rush: A Disney-Pixar Adventure را خریداری کنند. قیمت هر بازی در فروشگاه استیم ۲۰ دلار در نظر گرفته شده است.

بازی ReCore: Definitive Edition، نسخه کامل بازی ReCore با تمام محتویات و آپدیت‌هایش است که در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد و کیجی اینافونه، وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشت. بازی Super Lucky’s Tale محصول سال ۲۰۱۷ نیز دنباله‌ای برای بازی واقعیت مجازی Lucky’s Tale است که برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت در دسترس قرار گرفته بود. در گذشته تمامی بازی‌های ذکر شده تنها از طریق فروشگاه مایکروسافت و به صورت دیجیتالی در دسترس بودند؛ اما در حال حاضر بازیکنان می‌توانند این بازی‌ها را از طریق فروشگاه استیم و همچنین به صورت فیزیکی از خرده‌فروشی‌های معتبر خریداری کنند.

بازی ReCore در زومجی توانست نمره ۶ را از آن خود کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته بود:

«ریکور» با تمام پتانسیلی که دارد، به‌عنوان یک بازی شکست خورده خطاب می‌شود. تیم سازنده به‌خوبی هرچه تمام‌تر پتانسیل داخل بازی را با سهل انگاری‌های خود نابود کرده است. متاسفانه در دوره‌ای هستیم که دیگر مشاهده این دسته از بازی‌ها اصلا سوپرایزمان نمی‌کند. با این حال اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی‌های پلتفرمینگ هستید، ریکور می‌تواند برای اندک ساعاتی سرگرم کننده باشد. البته سکوبازی‌های ریکور به‌دلیل تعامل ربات‌ها با محیط و ترکیب خوب آن‌ها با گیم‌پلی شدیدا جذاب است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده