نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

ساخت بازی Assassin's Creed: Odyssey به پایان رسید

 با توجه به پستی که در توییتر رسمی بازی Assassin's Creed: Odyssey منتشر شده، مراحل ساخت بازی به پایان رسیده است.

حدود سه هفته تا انتشار بازی Assassin's Creed: Odyssey، جدیدترین ساخته‌ی کمپانی یوبیسافت باقی مانده و خب طبیعتا اخبار بسیار زیادی از این بازی مورد انتظار در روزهای پیش‌رو منتشر خواهد شد. به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با توجه به پست و تصویری که در صفحه‌ی رسمی بازی در توییتر منتشر شده، آگاه شدیم که ساخت بازی Assassin's Creed: Odyssey به پایان رسیده است و این بازی از الان به بعد مراحل پیش از عرضه خود را طی خواهد کرد.

این قسمت از مجموعه‌ی Assassin's Creed، آخرین قسمت از این سری در سال پیش‌رو است چرا که یوبیسافت به طور رسمی اعلام کرد که سال آینده از قسمت جدید مجموعه‌ی اسسینز کرید خبری نخواهد بود. کاربران در بازی Assassin's Creed: Odyssey در نقش کساندرا/آلکسیوس قرار می‌گیرند و ماجراهایی جذاب و حماسی را این‌بار در یونان باستان رقم خواهند زد. به نظر می‌رسد که این قسمت از مجموعه اسسینز کرید، راه قسمت قبلی را پیش گرفته و در حوزه‌ی ارائه‌ی یک بازی در سبک نقش‌آفرینی، عملکرد قابل توجهی خواهد داشت مثل اضافه کردن قابلیت انتخاب جنیست کاراکتر اصلی، یا افزوده شدن سیستم انتخاب دیالوگ و باز گذاشتن دست کاربر در پیش‌برد بازی به سبک دلخواه.

بازی Assassin's Creed: Odyssey در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) راهی ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 4 و به صورت ابری و مخصوص کاربران ژاپنی، راهی نینتندو سوییچ خواهد شد. در جریان آخرین قسمت از رویداد نینتندو دایرکت اخبار جدیدی از این بازی منتشر شد که از جمله آن‌ها می‌توان به اطلاعاتی از سیزن‌پس بازی و معرفی نسخه‌ی ریسمتر شده‌ی قسمت سوم این مجموعه اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده