// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی The Division را به مدت چهار روز به رایگان تجربه کنید

کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس و کامپیوتر می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلتفرم خود، بازی The Division را برای مدت محدودی به رایگان تجربه کنند.

در گذشته اعلام شده بود که بازی The Division در بازه‌های مختلفی از ماه سپتامبر برای کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، علاقه‌مندان به بازی The Division روی پلتفرم‌های ذکر شده می‌توانند این بازی را به مدت چهار روز و به رایگان تجربه کنند.

کاربران PS4 برای تجربه‌ی بازی نیاز به اشتراک پلی استیشن پلاس دارند و می‌توانند از اینجا گزینه‌ی دمو را انتخاب کنند و در ادامه با دانلود بازی، The Division را رایگان تجربه کنند. همانند پلی‌استیشن، کاربران Xbox One برای تجربه‌ی بازی نیاز به اشتراک طلایی ایکس باکس دارند و از اینجا می‌توانند بازی را دانلود و تجربه کنند. در انتها کاربران PC از اینجا می‌توانند بازی را دانلود و تجربه کنند.

در این میان به این مورد اشاره کنم که کاربران کامپیوتر، برخلاف دو پلتفرم ذکر شده، تنها سه روز به بازی The Division دسترسی خواهند داشت و از طریق نرم افزار یوپلی باید آن را تجربه کنند. در زیر تاریخ و ساعت شروع و پایان رایگان بودن بازی The Division برای پلتفرم‌های مختلف را مشاهده می‌کنید.

PS4

  • زمان شروع: ۲۲ شهریور ماه ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران
  • زمان پایان: ۲۶ شهریور ماه ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران

Xbox One

  • زمان شروع: ۲۲ شهریور ماه ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران
  • زمان پایان: ۲۶ شهریور ماه ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران

PC

  • زمان شروع: ۲۲ شهریور ماه ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران
  • زمان پایان: ۲۶ شهریور ماه ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده