نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی Bendy And The Ink Machine مشخص شد

 تمامی قسمت‌های مجموعه‌ی ترسناک و اول‌شخص Bendy And The Ink Machine در قالب یک پکیج، ماه اکتبر راهی کنسول‌های خانگی می‌شود.

پس از انتشار موفقیت‌آمیز بازی Bendy and the Ink Machine روی پی سی از طریق استیم، کمپانی Rooster Teeth Games اعلام کرد که این بازی در سال ۲۰۱۸ میلادی راهی کنسول‌های بازی خواهد شد. امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که تمامی قسمت‌های این بازی ترسناک و اول‌ شخص قرار است به‌صورت یک پکیج، در ماه اکتبر (مهر-آبان) راهی کنسول‌های بازی خواهد شد. این بازی توسط استودیو Maximum Games ساخته شده است. کریستینا سیلیه، مدیر کل استودیو Maximum Games در این باره می‌گوید:

افرادی که Bendy and the Ink Machine را بازی نکرده‌اند به زودی متوجه خواهند شد که چرا کاربران استیم این بازی را این‌قدر دوست دارند و ما خیلی هیجان داریم که بخشی از این اتفاق هستیم.

دیوید ادینگز، رئیس کمپانی Rooster Teeth هم از انتشار این بازی برای کنسول‌ها و اینکه تمامی گیمرهای جهان می‌توانند این بازی را تجربه کنند ابراز رضایت کرده است. بازی Bendy and the Ink Machine در ماه اکتبر (مهر-آبان) راهی ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده