نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۵

تیم چهار شگفت انگیز قرار است با تمام اعضای خود به کتاب‌های کمیک بازگردد

تیم ابرقهرمانی چهار شگفت انگیز، مدت زیادی در داستان‌های کتاب کمیک غیبت داشتند. حال کمپانی مارول تصمیم دارد که آنها را با تمام اعضای قدیمی و جدید خود بازگرداند.

تیم چهار شگفت انگیز چند سالی است که در کتاب‌های کمیک کمپانی مارول کامیکس غیبت دارند. حال در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، این کمپانی تصمیم گرفته که این تیم را باری دیگر به اوج بازگرداند؛ منتها با این تفاوت که این بار قصد دارد این تیم را با تمام قوا و همه‌ی اعضا برگرداند.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت دوم سری کتاب کمیک Fantastic Four را برای شما فاش کند.

.

.

.

همیشه به این صورت تصور می‌شود که تیم چهار شگفت انگیز دارای چهار کاوشگری بود که به فضا سفر کردند و در نهایت توسط اشعه‌های کیهانی بمباران شدند. این قهرمانان نمادین، رید ریچاردز، سو استورم، جانی استورم و بن گریم بودند. اگرچه این چهار نفر را می‌توان اعضای اصلی این تیم دانست، اما در طی دوران حرفه‌ای و ابرقهرمانی طولانی این تیم، افراد زیادی در ماجراجویی‌های مختلف به این گروه پیوستند. برخی اوقات، این اعضای جدید جایگزین یکی از اعضای اصلی تیم چهار شگفت انگیز می‌شدند و حتی برخی اوقات آنها کل تیم جدید را تشکیل می‌دادند. این شخصیت‌ها، متحدهای بسیار نزدیکی نسبت به اعضای اصلی چهار شگفت انگیز هستند. حال به نظر می‌رسد که قرار است ما در آینده‌ای نزدیک شاهد یک خانواده‌ی بزرگ‌تر باشیم.

در قسمت دوم سری کتاب کمیک Fantastic Four ما شاهد این هستیم که اولین خانواده‌ی مارول درست تبدیل به همان چیزی شده که غیبت آن مدت زیادی درون دنیای مارول احساس می‌شد. همانطور که در پایان سری کتاب کمیک جنگ‌های پنهان نشان داده شد، خانواده ریچاردز و کمپانی Future Foundation، کارهایی برای مردم و همچنین مولتی ورس انجام می‌دهند و به نوعی به آنها کمک می‌کنند.

فرانکلین ریچاردز یک جهان جدید را خلق کرد و بعد از ایجاد این جهان، مرد مولکولی هم با قدرت‌های خود، این جهان را تبدیل به یک واقعیت کرد. آنها همین راه را برای یک مدت زمان خاص ادامه دادند، اما در قسمت دوم سری کتاب کمیک Fantastic Four ما متوجه می‌شویم که عصاره و شیره‌ای که در نیروگاه وجود داشته، به آخر رسیده است. همین موضوع باعث می‌شود که در پایان همه چیز، گریور به این خط داستانی آورده شود.

Fantastic Four

گریور از اینکه فرانکلین ریچاردز به کمک مرد مولکولی این تعداد جهان جدید را به وجود آورده‌اند، اصلا خرسند و خوشحال نشد. او دیوار یکی از این واقعیت‌های جدید را شکست، از آن رد شد و در نهایت مرد مولکولی را به قتل رساند و ضمانت کرد که گسترش مولتی ورس دیگر به پایان رسیده و این دیگر آخر خط است.

زمانی که گریور این چند جهان جدید را نابود کرد، ریچاردز و سازمان Future Foundation تصمیم گرفتند که به نحوی عقب نشینی کنند. در نهایت، والریا خانواده‌ی او را مجبور کرد تا کاری کنند و از ایستادگی دست نکشند. اگرچه اعضای Future Foundation خیلی زیاد بودند، اما باز هم این سازمان را اعضای کم سن و سال تشکیل می‌دادند. با این حال، در این میان، رید ریچاردز یکی از افراد باهوشی محسوب می‌شد که هنوز نفس می‌کشید و جان خود را از دست نداده بود. رید ریچاردز کاری کرد تا گریور به او اجازه دهد که اعضای دیگر خانواده‌ی خود را هم به این مبارزه دعوت کند. سو که از این تصمیم رید باخبر شد، اصلا نمی‌دانست که تینگ و هیومن تورچ چگونه می‌خواهند باعث شوند که تیمشان در این نبرد پیروز شود. اما رید به سو یادآوری کرد که تیم چهار شگفت انگیز، تنها به همان چهار عضو اصلی ختم نمی‌شود؛ بلکه افراد زیادی هستند که هنوز هم بخشی از این تیم ابرقهرمانی به حساب می‌آیند.

رید بعد از اعلام کردن تصمیمش، تمام قهرمانانی را که زمانی به عنوان یکی از اعضای تیم چهار شگفت انگیز خدمت می‌کردند، احضار کرد. آقای شگفت انگیز و زن نامرئی، توسط دو عضو اصلی تیم یعنی هیومن تورچ و تینگ، به این گروه پیوستند. بعد از آن، اسپایدرمن، ولورین و گوست رایدر هم که از اعضای تیم چهار شگفت انگیز جدید محسوب می‌شدند، به میدان مبارزه آمدند. بقیه اعضا هم متشکل بود از: مدوسا، کریستال، شی هالک، شی تینگ، خانم تینگ، استورم، انت من، HERBIE، لوک کیج، بلک پنتر، نووا و ناموریتا.

اینکه تمام اعضای تیم چهار شگفت انگیز قرار است به یک‌باره وارد داستان شوند، به احتمال خیلی زیاد خبر بسیار خوبی برای طرفدارانی خواهد بود که تمام این مدت آرزوی بازگشت تیم مورد علاقه‌شان را داشتند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده