// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Wild Tamer؛ نابودی شیاطین و نجات حیوانات

بازی موبایل Wild Tamer، یک بازی نقش آفرینی است که در جریان آن بازیکنان در قالب یک ناجی باید انسان‌ها را از شر شیاطین خلاص کنید. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

معمولا بازی‌های نقش آفرینی روی پلتفرم موبایل تنوع خاصی دارند و سازنده‌ها دست‌شان برای اعمال تغییرات و موارد مختلف بازتر است؛ زیرا روی پلتفرم موبایل شاهد طراحی‌ها و المان‌هایی هستیم که سال‌ها است که از آن‌ها روی سایر پلتفرم‌ها استفاده‌ای نمی‌شود. در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی نقش آفرینی رفته‌ایم که به واسطه‌ی داستانش، قصد دارد تجربه‌ی جدیدی در دسترس مخاطبان قرار بدهد. بازی اندروید و آیفون Wild Tamer، ساخته استودیو 111%، یک بازی نقش آفرینی است که در آن بازیکنان نقش یک ناجی را برای نجات دنیا ایفا می‌کنند. داستان بازی موبایل Wild Tamer در مورد سرزمینی است که در سالیان دور، در حال نبرد با یک روح شیطانی بوده است و در انتها، به کمک Primal Druids توانسته است این روح شیطانی را در اعمال سیاه‌چال زندانی کند. حال سال‌ها می‌گذرد و به واسطه رخنه‌هایی که در سیاه‌چاله‌های رخ می‌دهد، روح شیطانی از طریق جادوی سیاه موفق به آزادی می‌شود و یک بار دیگر سرزمین بازی را به آشوب می‌کشد. این بار از طریق جادوی سیاه ذهن حیوانات را نیز مسموم می‌کند و آن‌ها نیز علیه انسان‌ها می‌شوند.

با پیشروی در بازی حیوانات جدیدتری را رام خواهید کرد و می‌توانید از آن‌ها به عنوان همراه در مبارزات استفاده کنید

پس از گذشت این ماجراها، شما در نقش یک Druid پا به دنیای بازی می‌گذارید و همه شما را به چشم یک ناجی نگاه می‌کنند. با شروع بازی اندروید و آیفون Wild Tamer، بازی شما را وارد بخش آموزشی می‌کند؛ البته قواعد و قوانین بازی آن چنان سخت نیستند که نیازی به آموزش داشته باشند. با این حال بازی نقش آفرینی Wild Tamer بر پایه گشت و گذار و انجام ماموریت‌ها ساخته شده است. حال چه ماموریت‌هایی و چه ساختاری برای بازی در نظر گرفته شده است که Wild Tamer را به یک اثر خاص و متمایز تبدیل می‌کند؟ نحوه بازی کردن بدین شکل است که خبری از آنالوگ‌های حرکتی نیست و بازیکنان باید با کشیدن انگشت‌شان روی صفحه نمایش، شخصیت بازی را به سمت مورد نظر هدایت کنند. حال یک پایگاه دارید که در آن می‌توانید کارهای مختلفی را انجام دهید و سپس پا به جهان بازی بگذارید؛ به عبارتی در پایگاه بازی Wild Tamer بازیکنان می‌توانند لوازم جدیدی را برای گشت و گذار در بازی نظیر سلاح و لباس‌های جدید بسازند و آن‌ها را ارتقا دهند. همچنین بازی مکانیزم جدیدی دارد و آن هم استفاده از حیوانات در بازی است. داستان بازی Wild Tamer به ما می‌گوید که حیوانات توسط جادوی سیاه تسخیر شده‌اند و حال شما وظیفه دارید آن‌ها را نجات دهید. در ابتدا یک حیوان به عنوان همراه برای شما آزاد می‌شود که می‌توانید آن را خریداری کنید. سپس زمانی که پا به دنیای بازی گذاشتید، در هر منطقه حیوانات مختلفی را مشاهده می‌کنید که باید با آن‌ها مبارزه کنید و حال، پس از شکست دادن‌شان، دو گزینه مختلف برای شما نمایش داده می‌شود: اولین گزینه این است که آن‌ها را وارد تیم خود کنید تا در طول گشت و گذارتان کمک حال‌تان باشند و دومین مورد، این است که آن‌ها را تبدیل به آیتم‌های اولیه برای ساخت و ساز کنید.

در این میان به این مورد هم اشاره کنم که نمی‌توانید تا هر زمان که خواستید در دنیای بازی به گشت و گذار بپردازید؛ بلکه زمانی که وارد محیط‌های مختلف بازی شدید، یک نوار قرمز رنگ در بالای صفحه نمایش نشان داده می‌شود. این نوار به شما می‌گوید که تا چه میزان حیوان را می‌توانید رام کنید و پس از آن، باید وارد پایگاه خود شوید و تجهیزات‌تان را ارتقا دهید یا آن‌ها را بهبود بخشید. اهداف& مورد مهمی در بازی اندروید و آیفون Wild Tamer به حساب می‌آیند. شخصیت بازی یک سری هدف‌های مشخص دارد که شامل خرید و رام کردن حیوانات مختلف و شکار می‌شود. با انجام این موارد پول و آیتم‌های اولیه برای ساخت و ساز را کسب خواهید کرد. در واقع این اهداف دلیلی هستند که بازیکنان وارد جهان بازی می‌شوند و با گشت و گذار در نقطه به نقطه محیط، به دنبال موارد خواسته شده، می‌گردند. در این میان بد نیست اشاره به طراحی بازی و باس‌ها داشته باشیم. باس‌های بازی Wild Tamer حیواناتی با جثه‌های عظیمی هستند که برای نابودی‌شان با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید. از طرفی طراحی بازی و داستان، بازیکنان را وارد زمانی می‌کند که انسان‌های اولیه زندگی می‌کردند.

تنها موردی که امکان دارد باعث اذیت شدن بازیکنان شود، ویدیوهای تبلیغاتی است که در بین بازی به نمایش در می‌آیند و برای دسترسی به بعضی از بخش‌های پایگاه‌تان نیز باید این ویدیوها را تماشا کنید. در انتها بازی اندروید و آیفون Wild Tamer تجربه‌ای ناب و لذت بخش است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و تجربه‌ای متفاوت را در زمینه داستان‌سرایی ارائه دهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Wild Tamer


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده