// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۷

رویداد جدید بازی Animal Crossing: Pocket Camp با محتوای Splatoon 2 آغاز شد

جدیدترین رویداد بازی موبایل Animal Crossing: Pocket Camp با حال و هوای Splatoon 2 هم‌اکنون در دسترس کاربران آیفون و اندروید قرار دارد.

بازی موبایل محبوب کمپانی نینتندو یعنی Animal Crossing: Pocket Camp میزبان رویدادی با محتویات Splatoon 2 شد. کاربران آیفون و اندروید هم‌اکنون می‌توانند با وارد شدن به بازی از تجهیزاتی که با حال و هوای بازی Splatoon 2 طراحی شده است استفاده کنند.

Blitz Clam Scavenger Hunt نام بخشی از این رویداد است که از حالت بازی Splatoon 2 با همین نام برگرفته شده است. بازیکنان موبایل با ملحق شدن به این بخش به جمع‌آوری Blitz Clam می‌پردازند تا با استفاده از آنها لباس‌هایی با طرح Splatoon بدوزند. این بخش هم‌اکنون در دسترس است و تا تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر ماه) ادامه می‌یابد.

در کنار حالت یاد شده، بخش دیگری با نام Fishing Tourney #6 در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که کاربران در آن به ماهیگیری و گرفتن ماهی مرکب می‌پردازند. این بخش نیز تا تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) در اختیار کاربران قرار خواهد داشت.

کاربران در آن سو می‌توانند با خریداری کردن بسته‌های Splatoon 2 Cookie از وسایل خانگی‌ای که بر پایه بازی اسپلتون 2 طراحی شده است در Animal Crossing: Pocket Camp استفاده کنند. این اخبار بازی در جریان رویداد اینترنتی Nintendo Direct منتشر شد. برای اطلاع از دیگر خبر‌های منتشر شده در این رویداد می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

Animal Crossing: Pocket Camp یک بازی رایگان و شبیه ساز شبکه اجتماعی است که از سری محبوب Animal Crossing توسعه یافته است. کاربران در این بازی در حالی که هدایت کاراکتر‌های حیوانی را بر عهده می‌گیرند با دیگر کاربران به گفت‌وگو می‌پردازند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده