نویسنده: حمزه سروری
// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

اضافه شدن قابلیت Cross-Platform Parties به بازی Rocket League به تعویق افتاد

استودیو Psyonix اضافه کردن قابلیت Cross-Platform Parties به بازی Rocket League را به تعویق انداخت. با زومجی همراه باشید.

قابلیت Cross-Platform Parties که در ابتدا قرار بود در ماه آگوست (اواسط تابستان) به بازی Rocket League اضافه شود، برای مدتی و تا ماه سپتامبر (شهریور-مهر ماه) تأخیر خورد. اکنون استودیو Psyonix اعلام کرده است که پروسه‌ی پیاده‌سازی این قابلیت بیشتر از زمانی که برآورد می‌شد به طول می‌انجامد؛ بنابراین بازیکنانِ هر پلتفرم برای راه انداختن میهمانی در لابی‌های بازی با بازیکنان دیگر پلتفرم‌ها باید مقداری دیگر هم صبر کنند.

سایانیکس اذعان دارد که هنوز باید کارهایی انجام شود تا اجرای سیستم Cross-Platform Parties روی کنسول‌های فعلی به‌طور بی‌نقص صورت پذیرد. همانند بازی Fortnite، کنسول پلی استیشن 4 اجازه نمی‌دهد که پیکربندی‌های مخصوص این سیستم در تعامل با کنسول‌های ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ به‌خوبی اجرا شود. برای رفع این مشکل توسعه‌دهندگان از بازیکنان خواستار صبر و شکیبایی هستند. پس از اضافه شدن سیستم Cross-Platform Parties بازیکنان می‌توانند با دوستان خود در دیگر پلتفرم‌ها هم پارتی تشکیل دهند.

جدا از این مورد، استودیو Psyonix در مورد تغییرات عظیمی که سیستم پیشرفت بازی راکت لیگ به‌خود دیده است توضیحاتی ارائه داد.

تغییر دیگری که ما در آپدیت سیستم پیشرفت بازی ایجاد کردیم مربوط به بازیکنان لول ۷۵ بود؛ زمانی به سطح Rocketeer می‌رسند و با روش جدید کسب XP روبه‌رو می‌شوند. پیش از آپدیت Rocketeerهای ما عموماً در لول ۱۱۰ - ۱۲۰ به‌کار خود پایان می‌دادند، اما با سیستم جدید پیشرفت که چندی پیش عرضه شد ما توانستیم که تعیین سطح را متعادل کنیم و حالا این بازیکنان می‌توانند تا لول ۲۰۰ - ۲۲۵ به کار خود ادامه دهند.

دو فاکتور اصلی در سیستم پیشرفت جدید بازی «تعداد بازی‌های آنلاین انجام شده» (که شامل بازی‌های شخصی و خصوصی نمی‌شود و طبق تاریخچه بازی‌ها ارزیابی می‌شود) و «XP های به‌دست آمده» هستند. گفتنی است از این پس تاریخچه بازی‌های‌تان را که داخل بازی خواهید دید به‌خاطر دلایلی مثل تحریف‌های محلی با آمار دنبال‌شده از سوی وبسایت‌ها مطابقت نخواهد داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده