نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

کاترین لانگفورد به جمع بازیگران سریال Cursed پیوست

کاترین لانگفورد، بازیگر سریال 13Reasons Why به‌تازگی به تیم تولید سریال نفرین شده (Cursed) از فرانک میلر پیوست. او قرار است نقش شخصیت اصلی داستان را ایفا کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، براساس گزارشی که توسط سایت خبری هالیوود ریپورتر منتشر شده، کاترین لانگفورد، بازیگر شخصیت اصلی سریال 13Reasons Why، قراردادی برای ایفای نقش در سریال Cursed (نفرین شده) امضا کرد. براساس این قرارداد، لانگفورد قرار است نقش شخصیت اصلی داستان را در این مجموعه تلویزیونی جدید شبکه نتفلیکس ایفا کند. داستان این سریال قرار است اقتباسی براساس یک رمان مخصوص جوانان که توسط تام ویلر و فرانک میلر نوشته شده، باشد.

داستان سریال نفرین شده، براساس کتاب جدید تام ویلر و فرانک میلر، اتفاقات و جریانات یک شخصیت کلیدی از داستان شاه آرتور یعنی بانوی دریاچه را نقل می‌کند. به احتمال بسیار زیاد، این اولین باری است که در آنِ واحد و در یک زمان مشترک، تیم خلاقیت در حال نوشتن یک کتاب هستند و از سمت دیگر تیم تولید هم در حال تولید کردن سریالی، براساس همان کتاب هستند. همین موضوع به تام ویلر و فرانک میلر اجازه می‌دهد که شخصیت‌های کتاب خود را با جزئیات بیشتر و واضح‌تری روی صفحه تلویزیون ببینند و به بررسی آنها بپردازند. براساس برنامه‌ریزی‌ها، این کتاب قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ و توسط کمپانی سایمون اند شوستر (Simon & Schuster) منتشر شود. از آنجایی که این کتاب به نوعی یک رمان مصور است، داستان آن توسط تام ویلر، نویسنده فیلم The Lego Ninjago Movie (فیلم لگو نینجاگو) نوشته و تصاویر تمام رنگی و همچنین تصاویر سفید و سیاه آن توسط فرانک میلر، نویسنده فیلم Sin City (شهر گناه) طراحی می‌شود.

13 Reasons Why

در سریال نفرین شده، داستان قرار است از چشمان و دید شخصیت نیمو یا همان بانوی دریاچه (با بازی کاترین لانگفورد) به تصویر کشیده شود؛ یک قهرمان نوجوان که استعداد نهفته و مرموزی در خود دارد. سرنوشت این نوجوان به این صورت است که تبدیل به بانوی دریاچه‌ی قدرتمند و البته محزون شود. او بعد از مرگ مادرش، به طور ناگهانی با فردی به نام آرتور برخورد می‌کند؛ یک مزدور جوان که در تلاش است تا مرلین را پیدا کند و یک شمشیر باستانی را به مقصد مورد نظرش برساند. نیمو در طی جریان ماجراجویی و سفرش، تبدیل به نماد شجاعت و شورش علیه پالادین‌های قرمز ترسناک و همچنین پادشاه آنها یعنی اوتر پندراگون می‌شود.

کاترین لانگفورد در طی زمان فعالیتش به عنوان بازیگر، برای ایفای نقش در فصل اول سریال 13 دلیل برای اینکه، مجموعه تلویزیونی درام و بسیار محبوب شبکه نت فلیکس، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. اگرچه داستان این شخصیت در فصل دوم به پایان رسید، اما این مجموعه تلویزیونی قرار است برای فصل سوم خود در سال ۲۰۱۹ باری دیگر به روی آنتن شبکه Netflix بازگردد. او همچنین در فیلم Love, Simon (با عشق، سایمون) هم حضور یافت؛ یک اثر سینمایی زیبا که توانست نقدها و امتیازات مثبت زیادی به‌دست بیاورد و در باکس آفیس هم موفق عمل کرد. علاوه بر آثار نام برده شده، کاترین لانگفورد در فیلم Spontaneous هم، که یک اثر هیجان‌انگیز، علمی تخیلی و فانتزی به حساب می‌آید، حضور دارد. این فیلم قرار است در سال آینده میلادی اکران شود و هنوز تاریخ دقیقی برای اکران ندارد.

شبکه نتفلیکس یک فصل ۱۰ قسمتی را برای این پروژه در دستور کار تولید قرار داده است. این مجموعه تلویزیونی قرار است توسط خود تام ویلر و فرانک میلر تهیه کنندگی اجرایی شود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده