// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

آپدیت 4 بازی Splatoon 2 منتشر شد

کمپانی نینتندو پس از معرفی محتویات آپدیت 4 بازی Splatoon 2 در جریان رویداد نینتندو دایرکت، آن را در اختیار بازیکنان قرار داد.

کمپانی نینتندو در جریان رویداد اینترنتی Nintendo Direct از آپدیت جدیدی برای بازی Splatoon 2 خبر داد که هم‌اکنون در دسترس است. در حساب رسمی بازی مذکور در Tumblr، نینتندو اطلاعاتی در مورد آپدیت نسخه 4 بازی منتشر کرد که شامل سلاح جدید و تغییراتی در Splatfest می‌شود. در آن سو محتویاتی انحصاری نیز برای مشترکین سرویس Nintendo Switch Online در نظر گرفته شده است.

سلاح‌های جدیدی نیز در قالب مجموعه Kensa Collection در دسترس کاربران Splatoon 2 قرار می‌گیرند. این سلاح‌های مخصوص با رنگ‌های سیاه و سفید طراحی شده‌اند که گیره لباس قرمز رنگی نیز روی آنها دیده می‌شود. دومین مجموعه از محتویات تزئینی Kensa Collection به همراه محیطی جدید در ماه اکتبر (مهر یا آبان) در قالب آپدیت 4.1 به دست کاربران می‌رسد.

کمپانی نینتندو در جریان نینتندو دایرکت اعلام کرد که رویداد Splatfest نیز دچار تغییراتی شده است؛ به شکلی که حالت Solo و Team به نام‌های Normal و Pro تغییر پیدا کرده است. حالت نرمال به بازیکنان اجازه می‌دهد که تشکیل تیم دهند و با کسب امتیاز به جوایزی دست پیدا کنند. بازی با توجه به تجهیزات، یک نام مستعار را برای تیم یاد شده مشخص می‌کند.

حالت پرو نیز کاربران را به طور تک نفره به مبارزات دعوت می‌کند. کاربران با رقابت در این حالت سعی می‌کنند با بیشترین Splatfest Power حریفان خود را شکست دهند و برای جایگاه ۱۰۰ بازیکن برتر رقابت کنند. برخی اوقات امتیازات کاربران به طور انتخابی در 10x Battles یا حتی 100x Battles ضرب می‌شود.

علاوه بر موارد یاد شده کسانی که اشتراک ۱۲ ماهه سرویس Nintendo Switch Online را خریداری کنند می‌توانند از آیتم‌های انحصاری آن در بازی بهره‌مند شوند. همچنین رویداد دیگری نیز با حال و هوای Animal Crossing: Pocket Camp در بازی در حال برگزاری است که کاربران می‌توانند به آن ملحق شوند.

بازی اسپلاتون 2 هم‌اکنون به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس است. در ادامه می‌توانید ویدیو آپدیت 4 بازی Splatoon 2 را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Splatoon 2 در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Splatoon 2 جدیدترین دست پخت نینتندو برای نینتندو سوییچ است که موفقیت نسخه اول بازی را ادامه داده است. بازی Splatoon 2 به خوبی سرگرمی را برای شما معنی خواهد کرد و با تمام مشکلاتی که دارد، می‌توان آن را یک بازی آنلاین کاملا سرگرم کننده دانست. همچنین در بخش تک نفره‌ی بازی نیز با اینکه داستانی گیرا و هیجان انگیز را شاهد نیستیم ولی وجود المان‌های سکوبازی سبب شده تا این بخش نیز از گیم‌پلی جذابی برخوردار باشد. 

برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین می‌توانید به  صفحه اختصاصی بازی Splatoon 2 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده