نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

تصاویر جدیدی از سریال Titans منتشر شد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از سریال تایتان‌ها (Titans) منتشر شده است. ما در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌های مختلف داستان، به خصوص دیک گریسون و جیسون تاد هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی دی سی به‌تازگی دو تصویر جدید از سریال Titans (تایتان‌ها) منتشر کرده است. این سریال، یکی از مجموعه‌های جدیدی است که کمپانی دی سی برای سرویس استریم خود یعنی DC Universe تولید کرده است. در این تصاویر جدید، ما شاهد یک درگیری شدید بین شخصیت جیسون تاد، با بازی کورن والترز و دیک گریسون، با بازی برنتون توایتز هستیم.

سریال تایتان‌ها قرار است تا حدودی به بررسی رابطه‌ی بین رابین اصلی، یعنی دیک گریسون و بروس وین یا همان بتمن بپردازد که چگونه این رابطه نسبت به قبل کمرنگ شده و این دو قهرمان چگونه از یکدیگر فاصله می‌گیرند؛ آن هم درست زمانی که رابین جدید وارد داستان می‌شود. در این سریال دیک گریسون با جیسون تاد رو در رو می‌شود؛ کسی که جایگزین دیک شده و جای او را قرار است در کنار بتمن پر کند. این اولین باری است که این دو رابین در یک پروژه لایو اکشن با یکدیگر برخورد می‌کنند.

گرگ واکر، شورانر این سریال در طی مصاحبه‌ای اعلان کرد که جیسون شخصیتی است که «به ظاهر تحت تاثیر تاریکی قرار نگرفته، بلکه او کاملا این تاریکی را در آغوش گرفته و به نوعی در درون آن قدم می‌زند». ویژگی‌هایی که به نظر در ماجراجویی خود دیک هم وجود دارد و به نوعی با آن مقایسه می‌شود. واکر در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود، اطلاعات بیشتری در رابطه با این برخورد داد:

زمانی که دیک یک رابین دیگر را مقابل خود می‌بیند، مدام به این موضوع فکر می‌کند که این رابین چقدر با خودش متفاوت است و چه ارتباط متفاوتی با «پدر» دارد. او مدام در رابطه با این موضوع با خود درگیر می‌شود. موضوع دیگری هم که در رابطه با جیسون وجود دارد این است که دیک متوجه می‌شود که فرزند دوم، با وسایل و شرایطی از خانه خارج و به خیابان‌ها می‌رود که فرزند اول هیچوقت نمی‌توانست آن شرایط در خانواده داشته باشد.

dick grayson - jason todd - robin - titansdick grayson - jason todd - robin - titans

زمانی که صحبت از «پدر» به میان آمد، واکر در مصاحبه‌ی خود تایید کرد که سریال تایتان‌ها، یک مجموعه تلویزیونی حول محور بتمن نیست اما آنها می‌خواهند که رابطه‌ی بین دیک و بروس را به نمایش بگذارند و به بررسی آن بپردازند تا به این واسطه بتوانند داستان گذشته و خواستگاه رابین اصلی را به تصویر بکشند؛ به خصوص از دیدگاه خودِ دیک که بروس/بتمن در قالب سرپرست/والدینش چگونه است. ماجراجویی دیک در این سریال، نشان می‌دهد که «یک کودک، با یک آسیب روحی و روانی، اندوه و مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که نیاز دارد آنها را به گونه‌ای رها کند». همین موضوع کاملا توضیح می‌دهد که این شخصیت چقدر در صحنه‌های خشن، تهاجمی و پرخاشگر است.

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون ملقب به رابین، تیگن کرافت در نقش ریون، آنا دیوپ در نقش Koriand’r ملقب به استار فایر، آلن ریچسون و مینکا کلی در نقش هاوک و داو، برونو بیچیر در نقش دکتر نایلز کالدر و لیندزی گورت در نقش کاراگاه پلیس، ایمی روربچ از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

براساس برنامه‌ریزی‌ها، سریال Titans در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) در سرویس استریم DC Universe پخش می‌شود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده