// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

بازی Kirby’s Extra Epic Yarn برای 3DS معرفی شد

بازی Kirby’s Extra Epic Yarn که در واقع پورت بهبود یافته نسخه Wii است در سال ۲۰۱۹ با ویژگی‌های جدیدی برای نینتندو 3DS منتشر می‌شود.

بازی Kirby’s Epic Yarn دارای نسخه‌ای کامل‌تر با نام Kirby’s Extra Epic Yarn است که شامل ویژگی‌های جدیدی می‌شود؛ حال این بازی برای نینتندو 3DS تایید شده و قرار است در سال ۲۰۱۹ برای این کنسول دستی منتشر شود. به گفته سازندگان، تمامی مراحل نسخه Wii این بازی در Kirby’s Extra Epic Yarn وجود خواهد داشت و شاهد قابلیت‌های جدیدی نیز در آن خواهیم بود؛ مثلا کربی با به دست آوردن آیتم‌های جدید می‌تواند توپ‌های نخی بزرگ‌تری بدوزد.

حالت جدیدی نیز با نام Devilish Mode ضمیمه این محصول می‌شود که در آن، کاراکتر بازی یعنی کربی باید در حین پشت سر گذاشتن مراحل، از یک موجود شیطانی فرار کند. بازی‌های کوچک یا همان مینی گیم‌هایی هم برای این نسخه در نظر گرفته شده است که به کاربران اجازه می‌دهد هدایت کاراکتر‌های دیگری همچون King Dedede و Meta Knight را برای مدت زمان معینی در اختیار بگیرند.

بازی مذکور در سبک ساید اسکرولینگ، دو بعدی و پلتفرمر طراحی شده است و وقایع آن در دنیایی رنگارنگ و الیافی رخ می‌دهد که کاراکتر دوست‌داشتنی این سری یعنی کربی در آن حضور دارد. پس از عرضه نسخه اصلی، این بازی توانست امتیازات قابل قبولی را از منتقدان دریافت کند، اما در آن سو بسیاری به «آسان بودن بیش از حد» آن نیز اشاره کردند.

بازی Kirby’s Epic Yarn در ابتدا در سال ۲۰۱۰ برای کنسول نینتندو Wii منتشر شده بود. نسخه بهبود یافته یعنی Kirby’s Extra Epic Yarn نیز در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ برای نینتندو 3DS منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این محصول را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد نسخه جدید و بهبودیافته Kirby’s Extra Epic Yarn با زومجی در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده